Skravletråd september

Har lyst å skrive at den var 5 cm i kroppen og hårete bare for å ikke virke pysete, men den var vel nærmere 1 cm i diameter med bena.. ikke store tassen, men nok til å rope på min kjære ;)
Skjønner deg jeg...hyler av de minste jeg også :p

Da må du i morgen da. Jeg har en så langt og skal torsdag og fredagen ;)
Men da må det bli sent i morgen. Fullt program til minst kl 20:30. Evt styrkeøkt hjemme og inne.

Uuuuuh. God ide! Kan den stå inne da?? Eier ikke grønne fingre :p
Hehe aner ikke, måtte google:

Ingefær blir flott plante
Ingefær er også morsomt å dyrke selv. Hvis du har en ingefærknoll som har begynt å spire så er det ekstra fint, da vil prosessen gå raskere. Du kan legge en bit ingefær i vinduskarmen for å få den til å spire.

Legg rett og slett knollen i en stor potte innendørs. Det kan ta noen uker før du ser spirene, men så vil den vokse raskt. Ingefærplanten blir høy og slank, minner om en blanding av siv og bambus.

Ingefær trives best i halvskygge og helst over 25 grader. Den har det derfor aller best i drivhus, men kan også vokse fint i en stor potte i et lunt hjørne i hagen. Den må ikke settes utendørs før godt uti mai og den må tas inn igjen før høstkulda setter seg. Ny og fersk ingefær kan så høstes 9-10 måneder etter planting.

Men da må det bli sent i morgen. Fullt program til minst kl 20:30. Evt styrkeøkt hjemme og inne.
Da hadde jeg tatt en styrkeøkt inne ;)

Typen sitter nå ved siden av meg og ser.. Og vi er i sesong 3. Synes serien har bra karakterer og gode skuespillere. Er dramaserie om kvinner i et fengsel.. Så litt chick er det vel
Han får vell bare se på sammen med meg,eller så får han finne på noe annet k mens :p

Er det en bra serie? Vurdere å starte på den,men gubben har hørt det er "jenteserie" så tror ikke jeg får han med på det nå... :p
Jeg og mannen har sett alle sesongene sammen. Liker den veldig godt :) Få han til å være med på en episode eller to, så kandet godt hende han endrer mening. Den er ganske hard core i blant...

Spørs om jeg må det. Evt morgenjogg på torsdag, om været meldes ok.
Greit å komme i gang, ellers blir det mye på slutten. Jeg trener alltid på mandag - god start på uka ;)

Jeg og mannen har sett alle sesongene sammen. Liker den veldig godt :) Få han til å være med på en episode eller to, så kandet godt hende han endrer mening. Den er ganske hard core i blant...
Skal prøve på det :)

Ja! Jobber selv i klesbutikk,og til å med på julaften handler folk de siste julegavene... :o
Jeg skjønner ikke at det er mulig. Da har jeg helt andre prioriteringer ;)

Jeg skjønner ikke at det er mulig. Da har jeg helt andre prioriteringer ;)
Ja,heldigvis ikke jobbet mange julaftener,så jeg har mine tradisjoner den dagen som ikke har nå med butikk å julegavehandling å gjøre.

God kveld :) hatt huset fullt i dag ! Og nå slapper jeg av på sofaen mens jeg prøver å få vesla til å sove, mens jeg ser på debatt :)

God kveld :) hatt huset fullt i dag ! Og nå slapper jeg av på sofaen mens jeg prøver å få vesla til å sove, mens jeg ser på debatt :)
God kveld ;)
Bursdag eller familiebesøk?

Prøv den ut hvertfall, jeg synes den er verd det. Så får du håpe at dere begge liker den :)
Ja! Han fikk velge serie sist og da ble det the Game of Thrones(ble avhengig:p) så når er det min tur :)

Back
Topp