Skravletråd september

Pleier dere å lese igjennom alt som er postet siden sist når dere logger på her? :)
Nope, sjekker bare quoter av meg. Og evt ander ting som fanger blikket underveis.
Hvertfall når det er så skrivebonanza som i dag;)

Lurt! Blir dere mange? Vi har dåp 11. Oktober og har booket catering. Orker ikke tanken på å koke til 20 personer :/
Blir vel rundt 20 vi også.
Lager koldt bord.
Gjorde det sist.
(Dessverre har jeg ikke mulighet til å røke laksen selv)
Foreløpig ser menyen ut slik:

Roastbiff
Kyllingrull med grønn pesto og mozzarello
Svinerull med sopp, bacon og estragon
Røkelaks (kjøpe)
Majones
Remulade
Aioli
Kyllingevinger
Salat med hvit castello, serrano og druer
Salat med paprika, fetaost og oliven
Brød
Smør
Eggerøre

Tenker ekstra på broren min idag og håper å få kommet meg til sykehjemmet der han er snart ❤️ håper i helgen :) han trenger å se lille N ❤️

Så koselig! Når skal du ha dåp?

Her ser jeg på Orange is the new black of surfer på forumet :)
Er det en bra serie? Vurdere å starte på den,men gubben har hørt det er "jenteserie" så tror ikke jeg får han med på det nå... :p

Fjernet

Last edited:
Grøss! :o var den stor? Hater edderkopper...
Har lyst å skrive at den var 5 cm i kroppen og hårete bare for å ikke virke pysete, men den var vel nærmere 1 cm i diameter med bena.. ikke store tassen, men nok til å rope på min kjære ;)

Er det en bra serie? Vurdere å starte på den,men gubben har hørt det er "jenteserie" så tror ikke jeg får han med på det nå... :p

Typen sitter nå ved siden av meg og ser.. Og vi er i sesong 3. Synes serien har bra karakterer og gode skuespillere. Er dramaserie om kvinner i et fengsel.. Så litt chick er det vel

Back
Topp