Lolo
Forumet er livet
Ja, men det er bra. Må få tre økter denne ukaDet får du til
Skal mase på deg, jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, men det er bra. Må få tre økter denne ukaDet får du til
Skal mase på deg, jeg![]()
Det er vel innafor på en ukeEhm ny med nå ha. Men jeg brukte 4000 forrige uke
Nettopp hatt besøk av svigermorSitter og planlegger dåp i kveld, hva driver dere på med?
Nope, sjekker bare quoter av meg. Og evt ander ting som fanger blikket underveis.Pleier dere å lese igjennom alt som er postet siden sist når dere logger på her?![]()
Det har du sluttet med, ikke sant?!Svime av kan jeg gjerne slippe
Du kan så siEgentlig ganske rart det. Man har jo 'bare' hvilt litt veldig ekstra mye liksom![]()
Blir vel rundt 20 vi også.Lurt! Blir dere mange? Vi har dåp 11. Oktober og har booket catering. Orker ikke tanken på å koke til 20 personer :/
Grøss!Verdens beste mann reddet meg akkurat fra en edderkopp som var mellom meg og mobilen![]()
Bruker bare myyye tid innpå herDu må lese og skrive ufattelig raskt. Super woman!
Fjernet pga sensitiv informasjonSå trist å høre![]()
Håper du finner noeTakk for tips![]()
Oh yes! Fin å se på i tillegg så er man det for lifeSlike menn trenger vi![]()
Hvor mange har du så langt da?Ja, men det er bra. Må få tre økter denne uka
Er det en bra serie? Vurdere å starte på den,men gubben har hørt det er "jenteserie" så tror ikke jeg får han med på det nå...Så koselig! Når skal du ha dåp?
Her ser jeg på Orange is the new black of surfer på forumet![]()
Har lyst å skrive at den var 5 cm i kroppen og hårete bare for å ikke virke pysete, men den var vel nærmere 1 cm i diameter med bena.. ikke store tassen, men nok til å rope på min kjæreGrøss!var den stor? Hater edderkopper...
Ehm... NullHvor mange har du så langt da?
Er det en bra serie? Vurdere å starte på den,men gubben har hørt det er "jenteserie" så tror ikke jeg får han med på det nå...![]()
Da må du i morgen da. Jeg har en så langt og skal torsdag og fredagenEhm... Null![]()