jenta86
Gift med forumet
Like koselig detVennebesøkhehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Like koselig detVennebesøkhehe
Ja det er det absoluttLike koselig det![]()
Nei det gjør jeg ikkeTror dere på spådamer ? Jeg var hos en i går. Og alt hun sa stemte.
Ja! Han fikk velge serie sist og da ble det the Game of Thrones(ble avhengig) så når er det min tur
![]()
Er ganske skeptisk til detTror dere på spådamer ? Jeg var hos en i går. Og alt hun sa stemte.
Jeg var litt skeptisk, men det er jeg ikke nå ! Jeg nevnte at Miley var så vanskelig å legge for tiden. Så hun sa hun skulle jobbe litt med energiene hennes. Har strevd lenge nå, med den søvnen og i dag har hun vært en helt annen baby. Sovna på 10 minutterNei det gjør jeg ikke
Når blir det dåp? Hvor i planleggingen er dere?Sitter og planlegger dåp i kveld, hva driver dere på med?
Jeg også var det ! Men nå er jeg overbevist om at hu var flink !Er ganske skeptisk til det
Var slik her også...Ja GoT er konge. Startet ikke å se den før sesong 4 var godt i gang, og så alle episodene frem til da i løpet av noen uker. Ble flere maraton kvelder. Hehe. Var lettere før man fikk barn![]()
Både og...Tror dere på spådamer ? Jeg var hos en i går. Og alt hun sa stemte.
Dåpen blir 4. oktober så har akkurat begynt planlegningen.Når blir det dåp? Hvor i planleggingen er dere?
Her har vi styra rundt her hjemme.. Hengt opp bilder, ordna spisestua, handla inn til å bygge stativ til mosekurven, rydda, støvsugd, vaska klær, vanna blomster osv. Har ikke ro i ræva i dag, slang meg på sofaen i sta og like etterpå styra jeg mer.. Så nå var jeg på sofaen igjen. Tenkte å strikke mer på buksa til lillemor. Hadde håpet å bli ferdig til hun kommer... Så nå må jeg stå på om det skal være noe håp!
Skjønner det. Jeg var hos ei i går. Og hun var flink !Både og...
Skjønner det.Jeg vil gjerne at den skal ta litt tid
Koser meg om høsten også jeg. Har litt å gjøre før lillesøster kommer også![]()
Babysvømming i morraHva skal dere i morgen da?![]()
Det er jo veldig greit, jagøy om man klarer å holde kontakten i mange år
![]()
Har blitt spådd tidligere jeg også,noe har stemt og noe har vært langt i fraSkjønner det. Jeg var hos ei i går. Og hun var flink !
Gleder meg til å få strikket mitt første plagg jeg![]()
Det er jo det
Er visst flere av samboers gamle kompiser som har fått barn i år og, så kanskje han blir med på treff etterhvert og![]()