Skravletråd september

Ja! Han fikk velge serie sist og da ble det the Game of Thrones(ble avhengig:p) så når er det min tur :)

Ja GoT er konge. Startet ikke å se den før sesong 4 var godt i gang, og så alle episodene frem til da i løpet av noen uker. Ble flere maraton kvelder. Hehe. Var lettere før man fikk barn :p

Nei det gjør jeg ikke
Jeg var litt skeptisk, men det er jeg ikke nå ! Jeg nevnte at Miley var så vanskelig å legge for tiden. Så hun sa hun skulle jobbe litt med energiene hennes. Har strevd lenge nå, med den søvnen og i dag har hun vært en helt annen baby. Sovna på 10 minutter

Sitter og planlegger dåp i kveld, hva driver dere på med?
Når blir det dåp? Hvor i planleggingen er dere?
Her har vi styra rundt her hjemme.. Hengt opp bilder, ordna spisestua, handla inn til å bygge stativ til mosekurven, rydda, støvsugd, vaska klær, vanna blomster osv. Har ikke ro i ræva i dag, slang meg på sofaen i sta og like etterpå styra jeg mer.. Så nå var jeg på sofaen igjen. Tenkte å strikke mer på buksa til lillemor. Hadde håpet å bli ferdig til hun kommer... Så nå må jeg stå på om det skal være noe håp!

Ja GoT er konge. Startet ikke å se den før sesong 4 var godt i gang, og så alle episodene frem til da i løpet av noen uker. Ble flere maraton kvelder. Hehe. Var lettere før man fikk barn :p
Var slik her også...
Går bare å venter på neste sesong nå :p

Når blir det dåp? Hvor i planleggingen er dere?
Her har vi styra rundt her hjemme.. Hengt opp bilder, ordna spisestua, handla inn til å bygge stativ til mosekurven, rydda, støvsugd, vaska klær, vanna blomster osv. Har ikke ro i ræva i dag, slang meg på sofaen i sta og like etterpå styra jeg mer.. Så nå var jeg på sofaen igjen. Tenkte å strikke mer på buksa til lillemor. Hadde håpet å bli ferdig til hun kommer... Så nå må jeg stå på om det skal være noe håp!
Dåpen blir 4. oktober så har akkurat begynt planlegningen.
Bilder burde jeg også ha hengt opp.

Ser ut som du har hatt en aktiv dag :)

Jeg vil gjerne at den skal ta litt tid:)
Koser meg om høsten også jeg. Har litt å gjøre før lillesøster kommer også ;)
Skjønner det.
Akkurat nå vil jeg ikke den skal gå så fort da, for jeg vil ha mest mulig tid med lille snuppa:D

Hva skal dere i morgen da? :)

Det er jo veldig greit, ja :) gøy om man klarer å holde kontakten i mange år :)

Det er jo det:)
Er visst flere av samboers gamle kompiser som har fått barn i år og, så kanskje han blir med på treff etterhvert og:p

Back
Topp