Hehe..de regner nok ikke med å bli bedt til bords hellerSnill er jegmen vi spiser middag og de får ingenting
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe..de regner nok ikke med å bli bedt til bords hellerSnill er jegmen vi spiser middag og de får ingenting
![]()
Høres bra utDet er avtale![]()
dåp er så koseligHører på litt musikk og planlegger morgen dagen
![]()
Så trist å høreOm dere lurer på hvorfor jeg er så i mot bv så er jeg ett gammelt bv barn som ble behandlet som en dritt ...
Vi har fult hus med mamma og svigerfar så tenkte å lage lasagneHehe..de regner nok ikke med å bli bedt til bords heller![]()
Ja det er veldig hyggelig
Men, men...jeg overlevde greit![]()
Så koseligSitter og planlegger dåp i kveld, hva driver dere på med?
Fra veggen ved siden av meg. Jeg har blitt pysete på edderkopper etter at jeg fikk en fin mann jeg liker å spørre om å gjøre macho ting for megHvordan kom edderkoppen mellom deg og mobilen? Kom den fra taket?![]()
Han jobber i Trondheim. Dro i går kveld og kommer hjem sent i morgen kveld.
Skjønner ikke de som handler 1-3dager før jul liksom...Veldig greit å slappe av
Jeg handler aldri i slutten av desember da, det orker jeg ikke![]()
4. oktober.
Lager liste over hvem vi skal sende invitasjon til, og meny på mat
Han er et råskinn til å skravle!!Ehm til skybert selvsagt
He he he!!! Lett å gå i den fella.
Prøver å unngå for mye søtt. Er så mange rundt meg med svangerskapsdiabetes... Skulle tro det var smittsomt.
Det er det helt klart det jaEr vel et fargespørsmål det da![]()
Det er veldig mange av dem daSkjønner ikke de som handler 1-3dager før jul liksom...
Egentlig ganske rart det. Man har jo 'bare' hvilt litt veldig ekstra mye liksomJa, det er rett beskrivelse. Det er slitsomt
Slike menn trenger viVerdens beste mann reddet meg akkurat fra en edderkopp som var mellom meg og mobilen![]()
Ikke før 4. oktober, men invitasjoner må sendes, og meny må skrives og planleggesSå koselignår skal dere ha det?
Jeg ligger i sofa....![]()
Takk for tipsJa, det er barnas uker denne uka![]()