Hørtes spennende ut!Har bakt ny kake idag: hvit sjokoladekake med blåbær og sitron. Anbefales![]()
Oppskrift eller link?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hørtes spennende ut!Har bakt ny kake idag: hvit sjokoladekake med blåbær og sitron. Anbefales![]()
Ja, jeg sliter littHar du begynt på den?
Ser jo litt vanskelig ut da![]()
![]()
Oi da, det var jo en hel delTror vi har nærmere 10 maskiner i hus![]()
Kjempe fintSvigermor kom nettopp med dette til lille prinsen ❤ strikket hentesett![]()
Jeg ville tatt teTe, kakao eller varm melk med honning??
Så braTakk takk vi vant![]()
Mulig jeg må holde meg til skjerf daJa, jeg sliter litthaha..
Ser videoer innimellom og har hjelp på tlf om jeg trenger haha
Det burde jeg og ha gjortÅh..idag har jeg rensa det der store filteret/kondensatoren i tørketrommelen!
Så... Påminnelse til de som ikke har gjort det på lenge
Her går det en evighet mellom hver gang, kommer jo aldri på det![]()
Nei det var både dumt og vondt. Ha ha ha!! Av en eller grunn så klarte jeg å søle rett under bhen da. Og traff ikke magen. Heldigvis...Det høres ikke lurt ut![]()
Kanskje litt varm melk med honning da?
Mulig jeg må holde meg til skjerf da
Hadde vært gøy å få til en slik lue da![]()
Skulle bare hatt noe fruktte her... Syns lipton er så bitter i smaken.Jeg ville tatt te![]()
Hørtes snadder ut
Livet som alenemor er ok?
Det var jo enda godt.Nei det var både dumt og vondt. Ha ha ha!! Av en eller grunn så klarte jeg å søle rett under bhen da. Og traff ikke magen. Heldigvis...
Tror det blir det altsåveldig godt det og
![]()
Har du akkurat begynt å strikke? Den vesten ser litt avansert ut synes jeg, tror jeg må øve ganske mye før jeg kommer dit... Da har sikkert lillegutt blitt for stor i mellomtidenJa, er den ikke skjønnGjøre som meg, lære seg selv
![]()
Babypledd hadde vært noe daMhm, jeg begynte enkelt med babypledd og pannebånd. så enkle luer og sjal...
Hihi artig![]()
Her skulle han ha de 2 andre i "morra"![]()
Tror du trenger en god natts søvnJeg kjenner at jeg gleder meg til å legge meg i kveld, jeg er trøtt og hodet litt tungt og rett og slett bare sliten.
Tar visst på å svime av
Ah så fintSvigermor kom nettopp med dette til lille prinsen ❤ strikket hentesett![]()
Ja jeg ser det derEr godt i gang nå i alle fall![]()
Måtte bare gjøre det når hverdagen var tilbake igjen. Ble litt mye ekstra i sommer![]()