Skravletråd september

Hva står på menyen i dag da? :)

Her er alt bra:) dagene flyr med et lite nurk i hus, men vi koser oss:D
I dag ble det taco :)
Så godt å høre. Synes tida går fort her også, til tider litt for fort :/
Hvor gammel er hun blitt nå?

Så kjipt for deg å måtte forsvare slike beskyldninger:(
Ja :( og de sa at man kan ha tøff periode, men vi har ikke det så følte de ikke hørte helt men skulle dokumentere alt :p blææ...

Aldri dra på butikken på tom mage ! Spist meg kvalm på sjokoladeboller :rolleyes:
Aaah! Sjokoladeboller ❤ det er lenge siden jeg har spist,og det er jo såååå godt ;) *måringegubbensomerpåveihjemfrajobbforåkjøpe* ;)

De eldste barna mine komplimenterer hverandre :P

Ved middag gaflet den ene i seg fisken, og den andre brokkolien

Da har jeg og lille F vært på første barseltreff! :) veldig koselig, kjekk gjeng! Har blitt invitert med på både trilletur og babykino allerede :o
Så koselig :)
Jeg skal på treff med noen i nabokommunen til mandag:)

Har akkurat spist taco nå ;)
det spiste vi på søndag etter ungenes avgjørelse.

I dag holder mannen på å lage kjøttkaker, meg bevisst har vi ikke poteter, så de serveres sikkert med ris eller pasta. Tror ikke vi har potetmos heller, så jeg kommer ikke på annet vi har, men hva vet jeg, det var ikke jeg som handlet, jeg satt pent og pyntelig i bilen og ventet.

Aaah! Sjokoladeboller ❤ det er lenge siden jeg har spist,og det er jo såååå godt ;) *måringegubbensomerpåveihjemfrajobbforåkjøpe* ;)

Det er litt foor godt :p God plan ! Kos deg :D For det gjør jeg ;)

De eldste barna mine komplimenterer hverandre :p

Ved middag gaflet den ene i seg fisken, og den andre brokkolien

Tilsammen blir det bra da ja. Sånn er mine også til tider, men jeg bekymrer meg igrunnen ikke, for det varierer hvem som vil ha hva fra dag til dag, så totalt sett får de i seg det de skal ha. Bare ikke nødvneidgivs alt i et måltid.

Back
Topp