Haha, farlig farligAldri dra på butikken på tom mage ! Spist meg kvalm på sjokoladeboller![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, farlig farligAldri dra på butikken på tom mage ! Spist meg kvalm på sjokoladeboller![]()
I dag ble det tacoHva står på menyen i dag da?
Her er alt bradagene flyr med et lite nurk i hus, men vi koser oss
![]()
Huff daAldri dra på butikken på tom mage ! Spist meg kvalm på sjokoladeboller![]()
Har akkurat spist taco nåHva skal dere spise?![]()
Break down for Kengu![]()
Det høres jo ikke bra utÅ det er krise det
JaSå kjipt for deg å måtte forsvare slike beskyldninger![]()
JaJa bare å se oss hjemme det![]()
Haha, farlig farlig![]()
Aaah! Sjokoladeboller ❤ det er lenge siden jeg har spist,og det er jo såååå godtAldri dra på butikken på tom mage ! Spist meg kvalm på sjokoladeboller![]()
Vi har lille prinsesse på 3 vegger og 1 vegg med tryllestøvÅh, ligner fargen vi har valgt til snuppaHva heter den?
![]()
Så koseligDa har jeg og lille F vært på første barseltreff!veldig koselig, kjekk gjeng! Har blitt invitert med på både trilletur og babykino allerede
![]()
det spiste vi på søndag etter ungenes avgjørelse.Har akkurat spist taco nå![]()
Aaah! Sjokoladeboller ❤ det er lenge siden jeg har spist,og det er jo såååå godt*måringegubbensomerpåveihjemfrajobbforåkjøpe*
![]()
Nei, de som styrer showet![]()
I dag når jeg hentet guttungen i barnehagen og vi skulle hjem...ville han ikke..han sa hade mammahaha...så ja, gikk seg fort til
![]()
Takkblir godis fordi vi har lov til det synes jeg
![]()
De eldste barna mine komplimenterer hverandre
Ved middag gaflet den ene i seg fisken, og den andre brokkolien