Skravletråd september

Strikke til deg eller ungene?

Vel han sov godt frem til han fant ut at det var morran kl 3 i natt :p tok en tidlig morgen i går og, men han har hatt mye luft i magen. Ellers så har han våknet ca 2 ganger om natta for mat.
Vi hadde elgsuppe i dag :) du da?
Ungene:)

Her er vesten:
8b-1.jpg

3 er ikke noe særlig:P Men 2 ganger om natten vanligvis er jo ikke gale:)

Håpe magen blir bedre:)

Så deilig da. Mannen er ikke noe glad i vilt:(
Vi hadde tacokarbonader med fullkornsris, salat og salsa.

Bare synd den sviktet litt

Ja, heldigvis lenge igjen å ordne det på en annen dag? Eller var det ikke det at du ikke fikk ordnet det, men at det ikke lot seg ordne?

Ungene:)

Her er vesten:
8b-1.jpg

3 er ikke noe særlig:P Men 2 ganger om natten vanligvis er jo ikke gale:)

Håpe magen blir bedre:)

Så deilig da. Mannen er ikke noe glad i vilt:(
Vi hadde tacokarbonader med fullkornsris, salat og salsa.

Den var jo super søt da :D Neida det er helt greit det, så hadde gjerne sett at han sov hele natten med 2 matinger og ikke at han står opp midt på natta i dag og :P

Har så masse vilt i frysern siden pappa jakter at jeg spiser meg lei på det i perioder jeg da :P

Det hørtes godt ut :)

Den var jo super søt da :D Neida det er helt greit det, så hadde gjerne sett at han sov hele natten med 2 matinger og ikke at han står opp midt på natta i dag og :p

Har så masse vilt i frysern siden pappa jakter at jeg spiser meg lei på det i perioder jeg da :p

Det hørtes godt ut :)

Ja, guttungen må ha en sånn:D
Satse på du får det som du vil da:)

Åhhh, la meg få litt:D

Kose tid så skravles senere søte jenter :D ❤️

Det skjønner jeg godt :D jeg håper, men har skjønt at det ikke er jeg som bestemmer gitt :p
Nei, de som styrer showet:P

I dag når jeg hentet guttungen i barnehagen og vi skulle hjem...ville han ikke..han sa hade mamma:P haha...så ja, gikk seg fort til;)

Aldri dra på butikken på tom mage ! Spist meg kvalm på sjokoladeboller :rolleyes:

Back
Topp