Har du alt i en form? Jeg har bare laget med nachos chips, tacokjøttdeig og ost i en form
Slenger alt i en form, ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du alt i en form? Jeg har bare laget med nachos chips, tacokjøttdeig og ost i en form
Fikk meg to bukser, to skjorter, bukse til eldste og romdrakt til mellomsteKjøpte du noe fint?
Bare synd den sviktet littJa, du har jo ofte det du![]()
Så godt,også så enkeltNam!det hadde jeg på lørdag
![]()
Da blir drt kanskje litt vanskelig ja..Har en liten turbo baby![]()
Da fikk du shoppet litt med andre ordFikk meg to bukser, to skjorter, bukse til eldste og romdrakt til mellomste![]()
UngeneStrikke til deg eller ungene?
Vel han sov godt frem til han fant ut at det var morran kl 3 i natttok en tidlig morgen i går og, men han har hatt mye luft i magen. Ellers så har han våknet ca 2 ganger om natta for mat.
Vi hadde elgsuppe i dagdu da?
Bare synd den sviktet litt
Nam, namSlenger alt i en form, jaosten på topp
![]()
Ja, var jo supert! Og nesten alle (5 av 6) bor i gåavstand fra oss![]()
Ungene![]()
Her er vesten:
![]()
3 er ikke noe særligMen 2 ganger om natten vanligvis er jo ikke gale
![]()
Håpe magen blir bedre![]()
Så deilig da. Mannen er ikke noe glad i vilt![]()
Vi hadde tacokarbonader med fullkornsris, salat og salsa.
Den var jo super søt daNeida det er helt greit det, så hadde gjerne sett at han sov hele natten med 2 matinger og ikke at han står opp midt på natta i dag og
Har så masse vilt i frysern siden pappa jakter at jeg spiser meg lei på det i perioder jeg da
Det hørtes godt ut![]()
Ja bare å se oss hjemme detSvada kan lett motbevises![]()
Ja, guttungen må ha en sånn
Satse på du får det som du vil da
Åhhh, la meg få litt![]()
Nei, de som styrer showetDet skjønner jeg godtjeg håper, men har skjønt at det ikke er jeg som bestemmer gitt
![]()
Lovet å komme med bilder på forje mnd trå. Men er ikke helt ferdig, så dere kan jo sniktitteFor de av dere som har lyst
![]()
![]()