Er bare å sette seg inn i bilen å kjøre det![]()
Bør ha penger til å betale kalaset og
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er bare å sette seg inn i bilen å kjøre det![]()
Nam namDa blir det nachos her gitt... Må løpe i butikken!omnomnom!
Legg for all del ikke ut noe dritt på nett.Ikke sant. Håper at vi kan få fred nå. Jeg tørr ikke ha navnet mitt noe sted offentlig. Ikke en gang på Facebook... Skummelt at noen holder på sånn :/ ja det er jo bare unødvendig for oss ... Alle kan si det som kjenner oss![]()
Trodde jeg skulle bli ferdig med alle julegavene minibuss kb sitt i dag men jeg står så fast
Jahvordan lager du det?
Det er igrunn jeg ogJeg er trøtt !!
Ja, er detog alle bor jo like i nærheten av meg og
![]()
God ettermiddag snuppa
Det hørtes ut som en fin dag da
Her har jeg bært og bært på lillebror som var våken i alt for mange timer, men nå har han sovet i 3 timer. Så da har jeg fått gjort litt fornuftig her + laga og spist middag og gjort lekser med frøknaså nå sitter jeg her og egentlig bare venter på at lillebror skal våkne og ha mat
![]()
Så gøy da, kjente du til noen av de fra før eller?
Ikke sant. Håper at vi kan få fred nå. Jeg tørr ikke ha navnet mitt noe sted offentlig. Ikke en gang på Facebook... Skummelt at noen holder på sånn :/ ja det er jo bare unødvendig for oss ... Alle kan si det som kjenner oss![]()
He he nei men jeg hadde en plan jeg..Oi da. jeg har virkelig ikke begynt nevneverdig
Mhm det er det. Tenkte å ta en sjekkerunde snart
Har du alt i en form? Jeg har bare laget med nachos chips, tacokjøttdeig og ost i en formNachos-chips med tacokjøttdeig, løk, paprika, mais, tacosaus og ost.. Salat og sånt v siden av![]()
Du får sove littDet er igrunn jeg og![]()
Vent å seNeida er di ikke det
Det visste jeg ikke. Får ta en tur å leteLolo skrev:Det er egne jule-singsang![]()
Det er dt helt klartDet kan være lurt, litt greit å ha kontroll![]()
Så kreativtStrikkepinneveske til svigermor og brannteppe til svigerfar
Du ligger jo på topp så sliten er du ikkeVent å se![]()