Håper på det ja. Legen var ihvertfall fornøyd med bevegeligheten hennes da, så det er jo bra![]()
Ja det er jo kjempe bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper på det ja. Legen var ihvertfall fornøyd med bevegeligheten hennes da, så det er jo bra![]()
Det ble lasagne på meg og calzone på mannNam! Type kina eller no annet?![]()
Jeg har fått fikset negler og vært på shopping![]()
GjortKunne du tatt bort quote?![]()
Ja er veldig greit. Bare håper jeg finner de igjen også
Roligere ihvertfall
Må få gjort litt annet også![]()
Åh, skjønner veldig gidt at det ikke er lett... Huff..Anonym melding til bv som inneholder det over.. Tusen takkde kommer jo til å se at det ikke stemmer
![]()
Er du helt sikker på det?Pust med magen....!!! Det går bra, Kengu!!Det går bra!!
Ja, det var en konkurransemen tror det er en de fleste vinner på
![]()
Mhm ellers blir jeg våtHadde vært fint det!![]()
Klager mest på at jeg glemte paraplyen da... Elsker regn og høstDet bare regner her og![]()
Så kosenig daDa har jeg og lille F vært på første barseltreff!veldig koselig, kjekk gjeng! Har blitt invitert med på både trilletur og babykino allerede
![]()
Tusen takkGjort![]()
Nja vi driver å fikser ordner å rydder i heimen.Ja det er jo en fordelgjemmer du de så godt altså?
Ikke santÅh, skjønner veldig gidt at det ikke er lett... Huff..Jada, du får bare tenke sånn at de kommer til å finne ut sannheten uansett, så får prøve å ikke bekymre deg for mye!
Klager mest på at jeg glemte paraplyen da... Elsker regn og høst![]()
Har tatt bort jeg ogsåTusen takk![]()
De som ønsker info om møte så kan jeg heller bare si at det er kun tull og denne personen "kjenner" meg. Gikk ut på helsen til lille N og generelt min omsorg for henne. Var vist urenslig
Det ble lasagne på meg og calzone på mann![]()