Skravletråd september

Hva står på menyen i dag da?

Ja, de begynner å bli ganske slitt.
Like greit å bytte da :-) jeg hadde ikke tatt på vinterdekk nå iallfall!! Fordi de ikke egner seg i regnet og fordi det sliter veldig på dekkene... Da kan du risikere å måtte kjøpe nye vinterdekk etter denne sesongen liksom.

Er en kjip utgift... Jeg har punktert endel dekk de siste årene... Like forbanna surt hver gang!! Hull og spiker i veien... Hate it!

Må vel kjøpe nye dekk ja. Trodde kanskje det var 1 oktober vi byttet og da tror jeg det hadde holdt.
Her var de så slitt at vi hadde ikke noe valg. Måtte bare kjøpe på dagen. Kjedelige penger, men det må man bare regne med når man har bil :/
Farlig å bytte til vinterdekk for tidlig også.

Like greit å bytte da :) jeg hadde ikke tatt på vinterdekk nå iallfall!! Fordi de ikke egner seg i regnet og fordi det sliter veldig på dekkene... Da kan du risikere å måtte kjøpe nye vinterdekk etter denne sesongen liksom.

Er en kjip utgift... Jeg har punktert endel dekk de siste årene... Like forbanna surt hver gang!! Hull og spiker i veien... Hate it!
Jeg må jo bare kjøpe nye:) det er jo sånn det er å ha bil. Svindyrt!

Her var de så slitt at vi hadde ikke noe valg. Måtte bare kjøpe på dagen. Kjedelige penger, men det må man bare regne med når man har bil :/
Må bare få kjøpt nye. Hadde aldri tilgitt meg selv om jeg hadde krasjet pga dekka

Mamma har forresten kjørt på vinterdekk i 5 år nå.... e de muli..

Back
Topp