Du får ikke PM.Jojeg har ikke sjekket den andre profilen. Oi nå ble jeg litt satt ut
tusen takk
![]()
Husk å sende e-post til Tamara
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får ikke PM.Jojeg har ikke sjekket den andre profilen. Oi nå ble jeg litt satt ut
tusen takk
![]()
Like greit å bytte daJa, de begynner å bli ganske slitt.
Her var de så slitt at vi hadde ikke noe valg. Måtte bare kjøpe på dagen. Kjedelige penger, men det må man bare regne med når man har bil :/Må vel kjøpe nye dekk ja. Trodde kanskje det var 1 oktober vi byttet og da tror jeg det hadde holdt.
Seibiff på friske grønnsakerHva står på menyen i dag da?
Amerikansk gryterettHva står på menyen i dag da?
Hørtes godt utSeibiff på friske grønnsaker
Høres godt utAmerikansk gryteretthos deg?
Jeg må jo bare kjøpe nyeLike greit å bytte dajeg hadde ikke tatt på vinterdekk nå iallfall!! Fordi de ikke egner seg i regnet og fordi det sliter veldig på dekkene... Da kan du risikere å måtte kjøpe nye vinterdekk etter denne sesongen liksom.
Er en kjip utgift... Jeg har punktert endel dekk de siste årene... Like forbanna surt hver gang!! Hull og spiker i veien... Hate it!
Må bare få kjøpt nye. Hadde aldri tilgitt meg selv om jeg hadde krasjet pga dekkaHer var de så slitt at vi hadde ikke noe valg. Måtte bare kjøpe på dagen. Kjedelige penger, men det må man bare regne med når man har bil :/
Farlig å bytte til vinterdekk for tidlig også.
Nei, man må bare gjøre det. Kan ikke ta noen sjanser :/Må bare få kjøpt nye. Hadde aldri tilgitt meg selv om jeg hadde krasjet pga dekka
Mamma har forresten kjørt på vinterdekk i 5 år nå.... e de muli..Her var de så slitt at vi hadde ikke noe valg. Måtte bare kjøpe på dagen. Kjedelige penger, men det må man bare regne med når man har bil :/
Farlig å bytte til vinterdekk for tidlig også.
Tusen takkGratulerer til deg![]()
Helt enigNei, man må bare gjøre det. Kan ikke ta noen sjanser :/
De kan ikke være spesielt sikre lenger nåMamma har forresten kjørt på vinterdekk i 5 år nå.... e de muli..
Har sei ganske ofte.Hørtes godt ut
Lenge siden vi har spist sei nå. Det må jeg huske neste gang![]()
Vi liker det her også, har bare ikke kommet på detHar sei ganske ofte.
Ungene elsker det
Må du bytte alle fire da?Jeg må jo bare kjøpe nyedet er jo sånn det er å ha bil. Svindyrt!
Takk for at du sa i fraDu får ikke PM.
Husk å sende e-post til Tamara
Vet! Har kjeftet på henne i flere årDe kan ikke være spesielt sikre lenger nå
Høres ikke bra ut![]()