Takk fine duDet skulle jeg og ønske, at du snart kunne fått en liten en.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk fine duDet skulle jeg og ønske, at du snart kunne fått en liten en.
Nei den er om ca 10 minHar oppdateringen vært?
BraJeg slenger meg på
Legg opp ønsket antall masker (jeg bruker 60-80 stort sett, men avhenger av garnet og ønsket str), og strikk frem og tilbake. Rettstrikk hele tiden gir riller. Annenhver rett og vrang, med rett over vrang på neste rad gir perlestrikk. En rad rett og en rad annenhver rett og vrang, for man gjentar, blir også fint mønster. Bare å sette igangHvordan strikker du vaskekluter?
Vil du ha flere?Takk fine du![]()
Ja det går myyyepengerJepphar planlagt hva og pris
må strø det utover flere måneder, er utrolig masse penger
Da rekker vi noen innlegg tilNei den er om ca 10 min
Nei nå er det litt for tregt synes jegSynes det er greit tempo her jeg nå
Det har jeg og gjort i dagJeg er her innedriver faktisk å tenker på hva jeg skal gi i julegaver
![]()
Hehe, nei der er det vel ikle mye hjelp. Er kun begrenset hjelp i en 4.5-åring og 6-åring ogsåMin er ikke hjemme. Må gjøre det selvtror ikke hun på 6mnd er noe hjelpsom
Rekker 10 innlegg til da hverDa rekker vi noen innlegg til![]()
Vi har prøvd på 2.mann i over 6 årVil du ha flere?
Jeg kan bare strikke rett frem..Legg opp ønsket antall masker (jeg bruker 60-80 stort sett, men avhenger av garnet og ønsket str), og strikk frem og tilbake. Rettstrikk hele tiden gir riller. Annenhver rett og vrang, med rett over vrang på neste rad gir perlestrikk. En rad rett og en rad annenhver rett og vrang, for man gjentar, blir også fint mønster. Bare å sette igang![]()
Skittentøy får jeg lett unna meg, men den brettinga...Har en svær haug med skittentøy![]()
Hva skal du i morgen?Vi får skravle litt tilsamler innlegg on ikke annet
Litt tragisk at julen har blitt et pengejag.Ja det går myyyepenger
Nei, nå går det litt sakte![]()
Brahva har du gjort i dag?
Da går det vertfall ann å henge medNei nå er det litt for tregt synes jeg
Det er lykke detDet er så herlig å ha lillebror sovende oppå meg her i sofaen, bare fordi han ville kose før han sovna med et smil❤