Det skjønner jeg at du vilJa, og deilig var detVi jo ha leiligheten i orden til lillemor kommer
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skjønner jeg at du vilJa, og deilig var detVi jo ha leiligheten i orden til lillemor kommer
![]()
Det klarer vi nok sikkertKlarer vi 100 sider før midnatt?
Ja takk skal du ha søtaBra du har meg som kan minne deg på ting!![]()
Vaskekluter er genialt lær-å-strikke-prosjekt daDet skal jeg når den tid kommerhar strikket 2 pannebånd og noen vaskekluter til nå
![]()
Må få høre om det blir noe av daKan jo prøves utmå bare få bli litt mer kjent med damene først da..
De tåler selvsagt lekerLeker må de tåle ellers har jeg ikke ord. Sist var hun nyfødt så hadde ikke leker strødd utover![]()
Ja,og de blir jo brukt ogsåVaskekluter er genialt lær-å-strikke-prosjekt da![]()
Har et par fjell med klær vi også, som er rene og burde brettes. Pønsker på å lure mannen til det når jeg er på møte i morgen kveldJeg og. Sitter her å ser på en HAUG med klær jeg buuuuuuuuurde brette.
Hvordan strikker du vaskekluter?Vaskekluter er genialt lær-å-strikke-prosjekt da![]()
Ikke noe håper. Jeg skal. Må.Håper du får til det![]()
Min er ikke hjemme. Må gjøre det selvHar et par fjell med klær vi også, som er rene og burde brettes. Pønsker på å lure mannen til det når jeg er på møte i morgen kveld![]()
Har en svær haug med skittentøyHar et par fjell med klær vi også, som er rene og burde brettes. Pønsker på å lure mannen til det når jeg er på møte i morgen kveld![]()
Ååå heldige degDet er så herlig å ha lillebror sovende oppå meg her i sofaen, bare fordi han ville kose før han sovna med et smil❤
Obs har ofte mye gode tilbudDet er langt unna her
Det er deiligDet er så herlig å ha lillebror sovende oppå meg her i sofaen, bare fordi han ville kose før han sovna med et smil❤
Ååå heldige deg
Kunne ønske det var meg;Ja jeg føler meg veldig heldig❤