Skravletråd rød

Da er første treningsøkt etter ferien overstått! Synd det ikke er noen poeng å hente enda :p
 
Hei! Beklager at jeg kommer litt sent. Trodde laginndelingen kom etter veiing i morgen...... Er Sååååååååååååååååå klar for å starte i morgen.
 
Hei alle sammen! For et fint lag vi ble! :D Nå gleder jeg meg til å starte!

Jeg har to barn, og målet med å være med på slankekrigen er å gå ned igjen graviditetskiloene.
Jeg har nådd første delmål; 79 kg, startvekt ved siste graviditet. Neste delmål er 72 kg, startvekt da jeg ble gravid med storesøster. Når jeg kommer dit setter jeg siste målet, men regner med at jeg ønsker å lande på 67 kg, så enda 5 kg etter neste mål.

Jeg tror dette blir en bra slankekrig!! :D
 
Da har jeg lagt inn startvekt! Nå er jeg spent :D
 
Jeg og, trodde jeg var først, men det var visst flere som er tidlig oppe :)
 
Vekt levert
 
Vekt levert! :)
 
Jeg har gått ned nesten 2 kg på 1 uke, med daglig inntak av søtsaker :O
Sitter her som et spørsmålstegn, måtte gå på vekta en gang til etter at jeg postet vekten, bare for å sjekke en gang til ^^
Så takknemlig for at det går rett vei igjen, det gir meg motivasjon framover.
Gleder meg til utfordringen starter og :D
 
Da er det bare 2 som mangler å legge inn vekt :)
 
Håper de 2 siste leverer vekt. Ellers blir vi få igjen.
 
Et tips er å sende dem pm :)

Det gjorde vi tidvis sist runde
 
Jeg har levert! :)
 
Et tips er å sende dem pm :)

Det gjorde vi tidvis sist runde

ble sendt pm til alle som ikke hadde skrevet at de hadde lest eller på skravletrådene/vekttråd i går ;) så alle er klare over fristen ihvertfall :)
 
ble sendt pm til alle som ikke hadde skrevet at de hadde lest eller på skravletrådene/vekttråd i går ;) så alle er klare over fristen ihvertfall :)
Ja. Men lagleder har jo lov (andre og for den del) å purre litt på de som "svikter" laget sitt

Det.er kjipt å miste mange før det begynner. Det er i dey hele tatt kjedelig å miste folk slik.

(alt er lov. Sånn sett. Mente bare...ja. Det kan være lurt. Sånn med en halvtime igjen er det sent..)
 
Last edited:
Ja. Men lagleder har jo lov (andre og for den del) å purre litt på de som "svikter" laget sitt

Det.er kjipt å miste mange før det begynner. Det er i dey hele tatt kjedelig å miste folk slik.

jaja ;) Jeg sendte ut en del som lagleder sist jeg også! ;) Var ikke ment som at hun ikke skulle gjøre det pga jeg hadde sendt, men at det allerede hadde blitt sendt ut, fordi det var en lur metode ;)
 
jaja ;) Jeg sendte ut en del som lagleder sist jeg også! ;) Var ikke ment som at hun ikke skulle gjøre det pga jeg hadde sendt, men at det allerede hadde blitt sendt ut, fordi det var en lur metode ;)
Vi er så enige så :)
 
Purring ble sendt, men har ikke hørt noe og det er 5 min igjen så jeg tror vi mister 1 i dag ja. Synd, men lite å gjøre med det :)
 
Back
Topp