Skravletråd rød

Og jeg kopierte den fra krigen før. Som var fra den før. Slikt det alltid er.

(Hadde vært fint med 1,5. Og bonus på mosjon, egentlig)

Åpningsutfordrignen legger på et vis føringen for de videre. Neste lag KAN forkaste alt og lage alt fra bunnen, men reelt sett står stort sett trening, vann og snop fast hver eneste gang. Det er jo sant at å redusere på snop og øke trening er en viktig greie ved slanking, men det er mange andre morsomme tin jeg håper kommer inn i utfordringene etterhvert. For utfordringen er liksom ikke selve det å slanke oss. Det er noe morsomt vi gjør sånn i tillegg til å spise smart og forbrenne mer, som gjør krigen til noe morsommere enn å bare telle kallorier, liksom.

(ikke ment som noen anlage mot deg. Bare mine tanker en sen lørdagskveld. Godt nedi potetgullposen....)

Jeg går inn og gjør noen endringer nå :p Skulle se over før jeg postet, men har hatt fullt opp idag så ble litt hivd ut ;)
 
Og jeg kopierte den fra krigen før. Som var fra den før. Slikt det alltid er.

(Hadde vært fint med 1,5. Og bonus på mosjon, egentlig)

Åpningsutfordrignen legger på et vis føringen for de videre. Neste lag KAN forkaste alt og lage alt fra bunnen, men reelt sett står stort sett trening, vann og snop fast hver eneste gang. Det er jo sant at å redusere på snop og øke trening er en viktig greie ved slanking, men det er mange andre morsomme tin jeg håper kommer inn i utfordringene etterhvert. For utfordringen er liksom ikke selve det å slanke oss. Det er noe morsomt vi gjør sånn i tillegg til å spise smart og forbrenne mer, som gjør krigen til noe morsommere enn å bare telle kallorier, liksom.

(ikke ment som noen anlage mot deg. Bare mine tanker en sen lørdagskveld. Godt nedi potetgullposen....)

Plukk og mix- utfordringene ble jo veldig populære sist gang. Vi får satse på noe slikt videre i tillegg til snop og trening. Det er jo ikke noe begrensning på hvor mye vi kan ta med sånn egentlig.
 
Plukk og mix- utfordringene ble jo veldig populære sist gang. Vi får satse på noe slikt videre i tillegg til snop og trening. Det er jo ikke noe begrensning på hvor mye vi kan ta med sånn egentlig.

Ja, gjerne noe slikt :) (Og gjerne, gjerne, gjerne beholde mosjon. Det er noe med å ikke la det beste være det godes fiende. Det er helt sikkert best å trene. Men om man ikke gjør det så er jo mosjon langt bedre enn ikke noe, så ikke la det være sånn at trener man ikke kan det bare være med det hele, liksom...)
 
Ja, gjerne noe slikt :) (Og gjerne, gjerne, gjerne beholde mosjon. Det er noe med å ikke la det beste være det godes fiende. Det er helt sikkert best å trene. Men om man ikke gjør det så er jo mosjon langt bedre enn ikke noe, så ikke la det være sånn at trener man ikke kan det bare være med det hele, liksom...)

Enig! En mååå jo ikke trene med svetting og hele pakka for å få utbytte av det. Vi får se om vi klarer å vinne noen utfordringer :D
 
Jeg fikk ny uten å betale uten spørsmål. Viste den bare fram. Selgeren sa at Fitbit sliter med reimene. Håper de nyere reimene er bedre da. Har du kvittering? Min ligger inne på systemet til Siba, så det gikk veldig greit å få byttet :)
Har kvittering, så skal ta den med på mandag. Fikk den til jul, så regnet jo med den skulle holde lenger :)
 
Fin førstedag med utfordring når svigerfar feirer bursdagen sin... :S
 
Innledet med en halvtimes trilletur i alle fall. Rakk ikke mer for far og sønn skal avsted på fotballturnering, så jeg må være her med mellomste. Men fikk da en start i alle fall.
 
Vært våken siden 0430 og det frister lite å gå ut, men jeg skal - når mannen er hjemme igjen :)
 
Og jeg har meldt meg inn på treningssenter i dag! :p
Jøss, ikke værst :D Her skal vi lage treningsrom når vi flytter i november, da er dørstokken mye mindre! ;)
 
Og der har jeg sannelig vært på en times trilletur til. Bra svett men det er fordi det er bra vær. Holdt bra tempo. Men ikke sånn at jeg ble andpusten.
 
Og der har jeg sannelig vært på en times trilletur til. Bra svett men det er fordi det er bra vær. Holdt bra tempo. Men ikke sånn at jeg ble andpusten.
Sikkert ikke viktig, men du har registrert at du er på blått lag i utfordringen :)
 
Yaaay, (!), jeg har sikkert flere diagnoser i følge fastlege og en refleksolog. Må videre til en fysioterapeut som spesialiserer seg i lipødem. HVIS dette stemmer, så er det egentlig litt YAY, for da vil det forklare hvor mye av smertene i beina kommer fra (jeg syns det er fryktelig vondt at noen tar meg på området som er hoftene og ned). Dersom det stemmer, vil jeg bli nødt til å behandles to ganger i uka for å holde kontroll på det...

Argh, savner den tiden jeg trente 30 timer i uka og ELSKET det.
 
På en måte kjipt med diagnoser, men likevel godt å få dem på en måte. Det endrer jo ikke hvordan du har det. Men det kan forklare en del. Og om det kan behandles, enda bedre.
 
Sukk. Blir ikke noe bonus på trening her. Magen har slått seg vrang :(
Tidligere har jeg ikke gått ned så bra i dårlige perioder, og det blir ikke bedre av at jeg ikke tør å gå langt fra huset.
 
Kjedelig for deg

Her går jeg på en mega sukker-sprekk desverre

Trening bedriver jeg ikke. Men har mosjon inne i det minste, en time på formiddagen og nesten en time på ettermiddagen. Men det var inkl handling, så setter en halvtime bare på den.
 
Kjedelig for deg

Her går jeg på en mega sukker-sprekk desverre

Trening bedriver jeg ikke. Men har mosjon inne i det minste, en time på formiddagen og nesten en time på ettermiddagen. Men det var inkl handling, så setter en halvtime bare på den.

Hva kan du gjøre for å motivere deg til å unngå sukker-sprekk? Jeg tenker på at du jo er med i krigen fordi du er arvelig disponert for å få diabetes.
For min del er det enkelt mellom søndag og torsdag, pga utfordringene. Men jeg aner ikke hvordan jeg skal klare å unngå overspising av søtsaker på fredag og lørdag. Det går over alle støvleskaft.

Jeg har fått klemt inn en halvtime trening, og føler meg i god form så jeg tar en halvtime litt senere. Elsker å ha treningsvideo, for den kan pauses når som helst om jeg skulle ha det behovet :D
 
Jeg vet ikke hvordan jeg skal klare det. Jeg må jo bare. Men i dag fikk det helt galt.

Og ja, nettopp det med diabetes burde være motivasjon nok!
 
Jeg vet ikke hvordan jeg skal klare det. Jeg må jo bare. Men i dag fikk det helt galt.

Og ja, nettopp det med diabetes burde være motivasjon nok!

Mhm. Jeg er redd for å få det, pga overvekten og dårlig kosthold. Når man ser på alt som kan følge med diabetes burde jo det være grunn nok til endring. Men jeg tror vi har lett for å undervurdere ting, at vi ikke ser følgene før det er for sent.
 
Back
Topp