Skravletråd Pink Ladies!

Eg får besøk av mamma, lillesøster å lillebror! D blir kos, kan de kose og styre litt med babyen mens eg får armene fri litt! ;)

babyjente 27 Juli ♡
 
Så koselig Smurfine:) Iiiik sambo ringte, ville jeg skulle møt han på mc donalds, tar meg en wrap jeg da, holder meg unna pomfri og burgere.
 
I siste liten, men har lagt inn vekten nå :) har vært på reisefot idag og ikke hatt batteri på tlf, så da ble det litt i siste liten :)
 
Då mangler vi at half og HerQleZa ska oppdatere :)


Jente 27.07.13 <3
 
Då mangler vi at half og HerQleZa ska oppdatere :)


Jente 27.07.13 <3

Hmmm ser ut som vi mister noen i dag da...

Jeg er stolt, bare spist wrap, ikke pomfri eller noe annet :)

Meeen er jaggu sulten igjen jeg...blæ!

Er spent på resultatet :) Straks få lagt noen unger, så skal jeg kose meg resten av kvelden. Alenetiden på kvelden er veldig god altså!
 
Venter i spenning... er skravlesyk også... beklager ;)

Lage meg litt iste med kaffemaskinen min og benke meg gått ned i sofaen :)
 
Ja kjedespiser kjenner eg til! :p

babyjente 27 Juli ♡
 
Kom meg igjennom fredagen uten de store utskeielser. Hurra!! Takket være ei lita frøken som ikke ville sove. Og nå er det for seint å begynne med noe digg :) like greit.
 
Wohoo vi vant! ;) flinke vi e!! :cool:

Vi må få oss et navn på laget altså!! :p ingen forslag? Ka m team twilight? :p elske de filmene..!! Eller team rosa? :p

babyjente 27 Juli ♡
 
Flinke er vi:) Får ikke besøk i morgen allikevel, så da er det husarbeid og utetid i steden :) Nå er det natta:) Håper vi snakkes i morgen :)
 
ah. ammetåke. er jeg ute av hele konkurransen nå? Har skrevet på utfordringen, men glemt vekta. ... æsj....

-=[herq]=-
 
Back
Topp