Skravletråd onsdag 1mars

Pia81

Elsker forumet
God morgen[:D]

God morgen!!! [:D]

Fåmælte sjeler på skravletråden på en onsdag som også kan definereres som lillelørdag????
Det må vi gjøre noe med.. [8D]
Våkna opp til nesten -20 grader i morres. Og det her nesten uti havgapet!!! Skal love dere at det var ingen morsom opplevelse å lufte hunden... Brrrrrrrrr[&:]

Sitter på jobb og sliter med et par saker, men når det er snakk om tilgodehavende fra skatte-fogden så er det ikke så enkelt å få det man har krav på. hadde det vært motsatt så hadde vi fått et rentersrentegebyr hårreisende høyt! [:@]

Sambo ringte i går kveld med en nyhet som ga meg litt håp. Retur-reisen hans er endret og istedenfor å måtte dra til Gøteborg for å hente retur-last så skal han bare til Sandefjord. Øyner et håp om å ha han hjem til timen med jordmor på fredag likevel. Men når jeg leser nyhetene om vogntogene som står fast i snøkaoset og skaper køer, så må jeg vel ta det med en klype salt. Alt kan skje..[>:]

-20 og ja.... BRRRR
Holder meg under dyna litt til jeg da hører jeg...[&:]
Har pcn på senga, så ligger trygt under dyna enda.. hehe...
Min kjære har også vært ute å kjørt lastebil over natta, og når han sov litt i mårest,
så fikk han ikke start på bilen igjen og måtte ha viking... pga kulda...
Så det er nok ikke bare bare...

Men du vet det Irene29 at det er flest utenlandske vogntog med elendige
dekk og ikke kjettinger som sitterfast i snøkaoset.. Det er klart at disse
kan skape problemer for de andre, men så fremt han har ordnet seg selv
så kan han slippe unna detta styret vettu!!!
Jeg sa det i går også: EVIG OPTIMIST!![:)][:)]

Ja, han det er sjeldent sambo står fast med vogntog eller tankbil. Det er det at det skulle stå en tulling uten kjetting fast i en bakke, som gjør at de andre må stoppe og så resulterer det i at de også står fast... Irriterende. Sambo kjørte ring3 i Oslo i går på vei til Langesund istedetfor E6/E18. Det tror jeg han sparte tid på.. Men har ikke snakka med han om hvordan det gikk da.

Holde dyna høres veldig godt ut. Var så kaldt i huset i natt at jeg hadde to dyner over meg.. tror jeg hadde frossent snørr i nesa da jeg våkna ..

BRRRRR!!!!!
Stakkar deg da! Er veldig gla i varmepumpa vår for tiden...
Selv om vi bruker mye strøm... Så er den UTRLIG deili
å ha når man stir opp om morgenen og til det jeg har
fått tent opp...[:)]

Det gjelder og følge med på veimeldinger og radio og alt
som er tror jeg... for å unngå kaoset[:'(]

Nei kanskje jeg skal sti opp og begynne å tenke på frokost jeg også
da...? Må til kiosken 40m bortom å kjøpe brød, for her var det tomt..

Men da tusler jeg opp jeg.. Kommer sikkert tilbake hit etter froskost
Vi snakkes da Irene29, og jeg ser Nina22 er her og lurer[:)] så vi snakkes
sikkert vi også[:D][:D]

Har varmepumpe vi også, men når det blir ca - 10 så duger den ikke så bra. Bør ha på noe ekstra da..
Men er veldig fornøyd med inne-klimaet etter at vi fikk den i hus. Tror også det gjør bra for barnet som kommer.'

God tur til kiosken! Heldig som har det så sentralt [:D]

God morgen jenter[:D]
Da var jeg på bedringens vei og tilbake på jobb igjen.
Idag skal jeg om min bestevennine på Scrapbooking kurs for babyer, gleder meg, hele kvelden, håper å lage og lære mye kjekt[:D] Vi klarer ennå ikke å bestemme oss for navn, er vanskelig[8|]

GRATTIS til meg, 25 uker idag.....JIPPI[:D] Bare 15 igjen, og bare 12 igjen til jeg skal ut i permisjon[:D] Gleder meg til det masse[:D]

Morn Nina!

Gratulerer med 25 uker! [:D]
Jøss som tiden flyr.. Bare 3 mnd igjen til permisjon starter for deg da. Heldig!
Bra å høre du er på bedringens vei. Ikke moro å være syk. [:'(]

nei det er noe herk, men idag er det bedre[:D]ble helt girra på den der hjertemonitor greia,eg og vil ha sånn ein[:D]

Ja, den var ikke dum... Lurer på hvor lang leveringstid  og om det er mulig å få kjøpt en sånn et anna sted. [8D]

Mat må man ha Anita! [:D] 
Spiste kl 0715 jeg, så nå frsiter det veldig å ta en titt i fruktfatet her på jobben [8D]

Jeg har fått meg ny ticker, prøvde meg litt frem selv, fikk det til, nå skal jeg prøve meg på Glitter texten og[:D]

Har du magebilde å vise oss snart da Nina?

goood morgen jenter.[:D]

nå er det en hel uke siden jeg har vert innom babyverden å tittet.noe jeg har gått glipp av?[8|]

ser jeg har litt å gå igjennom.også at det har kommet en ny mage i uke 20 tråd[8|]

ellers da?noe nytt?[:D]

Yess jeg fikk til glitter teksten, nå er jeg fornøyd:)
ja magebilder kommer, sabo tok av meg sist uke, men syns jeg ser større ut på det bildet enn jeg egentlig er,oppblåst og sene kvelden var det, det er jo kjekt det da.Men blir jo kje kult når jeg idag 1 uke lenger,er mindre....he he he[:D] skal legge det inn idag når jeg kommer hjem fra jobb, lover[:D]

Hello hello Ladys!
Emilie kom vel ikke til å være her på BV da hun skulle besøke sin syke mor i Tromsø eller no sånt...
Da har jeg ringt legen min, har time kl 13. (gruer meg)
Også skal jeg på ultralyd kl 14. (gleder meg)
Deretter hjem og spise middag, før jeg drar oppover til Trondhjæm. Har med meg laptop'en oppover slik at jeg kan ha kontakt med dere.
Huff ja, kaldt vær! Vi fyrer i vedovnen som bare rakkern. Ønsker meg vår jeg!
Her er det kommet masse snø! Fysj!

ORIGINAL: Anita20

og du har vært savnet [:)]
det var bare ei som skulle vise fram magen tror jeg.
hvordan går det med deg da? [:D]

jo med meg går det bra,du også?har gleda meg til å titte innom dere igjen,jeg må innrømme det[:D]

har tittet på mage bildene så det var mange nye flotte mager der ja.[:)]

legger selv ut i uke 24(nå snart[:D])men jeg tenkte å legge det slik at det kom med di andre bildene mine,så man ser forskjell [8|]eller er det en egen for uke 24-28-32 osv?

ORIGINAL: carina82

Hello hello Ladys!
Emilie kom vel ikke til å være her på BV da hun skulle besøke sin syke mor i Tromsø eller no sånt...
Da har jeg ringt legen min, har time kl 13. (gruer meg)
Også skal jeg på ultralyd kl 14. (gleder meg)
Deretter hjem og spise middag, før jeg drar oppover til Trondhjæm. Har med meg laptop'en oppover slik at jeg kan ha kontakt med dere.
Huff ja, kaldt vær! Vi fyrer i vedovnen som bare rakkern. Ønsker meg vår jeg!
Her er det kommet masse snø! Fysj!

hvorfor gruer du deg til lege timen?[8|]

Back
Topp