Skravletråd onsdag 1mars

ORIGINAL: Stardust

goood morgen jenter.[:D]

nå er det en hel uke siden jeg har vert innom babyverden å tittet.noe jeg har gått glipp av?[8|]

ser jeg har litt å gå igjennom.også at det har kommet en ny mage i uke 20 tråd[8|]

ellers da?noe nytt?[:D]

Var det kjekt med besøk??

Vi har tenkt å følge opp Ninas idè om en tråd for hver fjerde uke med magebilde. Startet med uke 20 siden det er mange som allerede har tatt bilde da.. Sleng inn magen din Stardust!

Jeg sliter jo med senebetennelse i ryggen, så jeg lurer på om jeg skal ringe legen og be om en liten sykemeld. Gruer meg! Har bedt henne om 1 ukes sykemeld for 1.5 år siden, pga den 5 barnesykdommen, som var falig for fosteret i magen til andre gravide. Hadde da 3 gravide på jobb + at jeg møter mange i jobben min. Og da så hun helst at jeg brukte opp mine egenmeld. før jeg ba om sykemeld. (og siden arb.plassen er en IA-bedrift) Jeg har aldri bedt om sykemeld før, og er IKKE ARBEIDS SKY! Følte meg (urettmessig) satt på plass... Hun sa dette veldig kvasst og nedlatende, så jeg ble helt spak jeg... Redd for at dette skal skje igjen. (jeg er nå veldig hormonell...) Har ikke lyst til å bytte lege eller no sånt.
Det skal sies om meg at jeg går heller på en gedigen smell, enn at andre skal synes at jeg er "sytete" eller belastende.

Kom igjen damer, jeg vil ha synspunktene deres...
Burde jeg holde kjeft, og heller ta en egenmeld nå og da, eller skal jeg trosse min nedlatende lege, og kreve en liten sykemeld.?

Dette var det jeg sa i skravletråden i går...

ORIGINAL: Nina22

Yess jeg fikk til glitter teksten, nå er jeg fornøyd:)
ja magebilder kommer, sabo tok av meg sist uke, men syns jeg ser større ut på det bildet enn jeg egentlig er,oppblåst og sene kvelden var det, det er jo kjekt det da.Men blir jo kje kult når jeg idag 1 uke lenger,er mindre....he he he[:D] skal legge det inn idag når jeg kommer hjem fra jobb, lover[:D]

Sa venter jeg i spenning...

ORIGINAL: carina82

Jeg sliter jo med senebetennelse i ryggen, så jeg lurer på om jeg skal ringe legen og be om en liten sykemeld. Gruer meg! Har bedt henne om 1 ukes sykemeld for 1.5 år siden, pga den 5 barnesykdommen, som var falig for fosteret i magen til andre gravide. Hadde da 3 gravide på jobb + at jeg møter mange i jobben min. Og da så hun helst at jeg brukte opp mine egenmeld. før jeg ba om sykemeld. (og siden arb.plassen er en IA-bedrift) Jeg har aldri bedt om sykemeld før, og er IKKE ARBEIDS SKY! Følte meg (urettmessig) satt på plass... Hun sa dette veldig kvasst og nedlatende, så jeg ble helt spak jeg... Redd for at dette skal skje igjen. (jeg er nå veldig hormonell...) Har ikke lyst til å bytte lege eller no sånt.
Det skal sies om meg at jeg går heller på en gedigen smell, enn at andre skal synes at jeg er "sytete" eller belastende.

Kom igjen damer, jeg vil ha synspunktene deres...
Burde jeg holde kjeft, og heller ta en egenmeld nå og da, eller skal jeg trosse min nedlatende lege, og kreve en liten sykemeld.?

Dette var det jeg sa i skravletråden i går...

Vær bestemt og klar i talen om hva du synes om saken. Legen skal være på din side og forstå synes jeg..
Ellers må du bare glede deg og nyte det å være struttende gravid når du er hos legen. Ikke grue deg snille du... [:)]

Halloen igjen damer!
Takk for tipset om trondheimstreffet Irene29, har vært der og meldt min interesse nå...
Så koselig å "se" deg igjen Stardust! Lenge siden sist nå ja...
Og Emilie, Anita20 og tredjemann som skulle slutte å røyke sammen! Flott ide. Alltid
bedre å gjøre ting sammen.. [:)]

Sitter og spiser et kokaegg jeg nå.. Fått beskjed om å ha i meg ekstra proteiner, så
jeg er så lydig og hører etter.. hehe[:D]

Carina82: lykke til med legetimen - OG STÅ PÅ KRAVA!! Desverre må man være ekstra
bestemt hos noen teite leger.. Men ikke gi deg... Krysser fingra for deg!

ORIGINAL: Irene29

Til Pia, Gira, Carina xcrazyx og fler fra Trondheimsområdet:

http://www.babyverden.no/forum/tm.aspx?m=330097

Takk for tipset, men blir litt langt for meg å dra! syv timer unna.....men hadde tenkt meg på Ikea, så hvis datoen passer.
klemz 

Takk for "pep-talken" jenter.
Må pakke litt nå jeg.
Kommer tilbake senere.

Dere er en kjempe gjeng her inne!!!

sitter her å hutrer(nesten)
prøver å få fyr i ovnen...men den er vist ikke like villig til det[:@]
fint vær ute sola steiker og det er -8 [:o]
stardust:godt å ha deg tilbake[:D]
carina82,anita20 og emilie3: flinke jenter[:)]
carina82:stå på krava når du er hos legen...
irene29:jobbejenta vår[;)]
gira:kanskje jeg har spurt før,men hvor i nordland kommer du fra?

3 mnd igjen til mnd vi blir mammaer

ORIGINAL: gira

Til Pia, Gira, Carina xcrazyx og fler fra Trondheimsområdet:

http://www.babyverden.no/forum/tm.aspx?m=330097

Takk for tipset, men blir litt langt for meg å dra! syv timer unna.....men hadde tenkt meg på Ikea, så hvis datoen passer.
klemz 

Lenger tid enn meg det da... hihi
Jeg har ca 4 timer på bra føre. [:D]

ORIGINAL: Lisbeth83

Joho!!!!

sitter her å hutrer(nesten)
prøver å få fyr i ovnen...men den er vist ikke like villig til det[:@]
fint vær ute sola steiker og det er -8 [:o]
stardust:godt å ha deg tilbake[:D]
carina82,anita20 og emilie3: flinke jenter[:)]
carina82:stå på krava når du er hos legen...
irene29:jobbejenta vår[;)]
gira:kanskje jeg har spurt før,men hvor i nordland kommer du fra?

Tull deg godt inn i dyna til varmen kommer....her er det nyyyydelig sol, men -14 grader. Tenkte å gå meg en tur, men tørr ikke helt. Vet ikke hvor langt jeg kommer før bekkenet svikter. Får ta en ringerunde å høre om noen kan "lufte meg litt".
Jeg er fra Mo i Rana jeg.....

Joho!!!!

JIIPPIIIIIIII (fredagen er det 3 mnd for meg)

Slutte? hvem hva hvor? [8D]

ORIGINAL: gira

Tull deg godt inn i dyna til varmen kommer....her er det nyyyydelig sol, men -14 grader. Tenkte å gå meg en tur, men tørr ikke helt. Vet ikke hvor langt jeg kommer før bekkenet svikter. Får ta en ringerunde å høre om noen kan "lufte meg litt".
Jeg er fra Mo i Rana jeg.....

da er vi jo ikke så langt unna hverandre[:D]
håper du finner noen som vil lufte deg...
å at bekkenet holder seg så du kommer deg ut[:)]

WÆÆÆÆÆÆÆ!!!!!!
E D ikke lengre te!!!!!????

Æ KJÆMS ITJ TE Å BLI REDO Æ..

HULKE HULKE.....

ORIGINAL: Pia81

WÆÆÆÆÆÆÆ!!!!!!

HULKE HULKE.....

akkurat samme her....

Nydelig sol her også.. Men bra kaldt ja.
Har superundertøy på og snekkerbukse og ullgenser til tross for at jeg sitter inne på et kontor. Er akkurat passe varm jeg da. [:)]

Huff, vet ikke om jeg orker på jobb igjen i kveld. Ikke noe prekært akkurat nå, men dumt å utsette ting også. Får se hva jeg orker..
Er det Idol i kveld forresten? [8|]

ORIGINAL: Pia81

WÆÆÆÆÆÆÆ!!!!!!

HULKE HULKE.....

akkurat samme her....

Den følelsen har jeg sikkert fortrengt. Jeg får vel panikk når jeg er enda nærmere tenker jeg! [&:]

ORIGINAL: Anita20

Slutte? hvem hva hvor? [8D]

slutte å røyke [:D]
det var kællen til en. husker ikke hvem.

Å ja.. Ikke min ihvertfall. Han festrøyka da jeg traff'n, men det tok bare slutt av seg selv da jeg uttrykte min mening om å kysse en røyker..hihi[8D]

Back
Topp