Skravletråd Oktober

Tent masse lys og sitter å leser bok.Hverdagslykke!
Det hørtes koselig ut :)
Her har ikke jentungen sovnet enda og jeg er usikker på hvor lang tid det tar i kveld :/

Da utgår halvparten av mine tips:P
Hodelykt om han liker å gå tur?
Det har han :p

Men prøver å få tak i varmehansker nå :) sånne batteridrevet. Han fryser lett på hendene og kan være kjekk og ha når han freser gårdsplassen :)

Her har dagen gått med på å vaske og rydde, mannen huffeet og ustsatt det sånn at nå ble jeg lei :D (Men han skal ha det, normalt sett er han veldig flink og hjelpsom, bare litt treig innimellom. Må si det sliter på en stakkars kropp:) Nå står middagen for tur, laks med ferske grønnsaker.
Flink du har vært da:D

Fikk ikke beskjed om at han kunne bli steril han til meg heller, eller fosterskader. Heldigvis ham han ei kone som leser vedlegg. Så ringte ha sykehuset å fortalte hvordan står var, ds fikk han beskjed om å ta kontakt når jeg var gravid.

Huff, det høres forferdelig ut :(
Vi har vært sammen I 9 år, og jeg Syns det er fryktelig syns å se hvordan sykdommen tar mer og mer plass :( håper han viser tegn til bedring med sprøyter. Per nå bruker han kun salve på huden og betennelsedempende med 2 ukers intervall. .. :/

Rart de ikke informerer om det.. er jo ganske heftige bivirkninger.

Ja. Det er det.. :( håper din kan begynne på sin medisin snart og bli bedre! Her må min ta tabletter hver dag, og smøre seg 3 ganger daglig med locobase. Og daivobet 2 ganger. Eviglang smøring:/ og likevel blir det ikke helt bra. Når snuppa kom til verden ble det en stressende tid etterpå. Det slo godt ut hos han
Fullt psoriasisutbrudd over hele kroppen. Lite søvn og bare kløing :(

Back
Topp