Da utgår halvparten av mine tipsMin pappa spiser ikke noe særlig sjokolade, drikker ikke alkohol, ei heller kjeks eller lignende![]()
Hodelykt om han liker å gå tur?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da utgår halvparten av mine tipsMin pappa spiser ikke noe særlig sjokolade, drikker ikke alkohol, ei heller kjeks eller lignende![]()
Håper den blir solgt fort daDen er ikke helt solgt enda...men skal fraktes til østfold i morgen. Firma der som selger den for oss![]()
Det hørtes koselig utTent masse lys og sitter å leser bok.Hverdagslykke!
Ikke santSå koselig da![]()
Tent masse lys og sitter å leser bok.Hverdagslykke!
Det har hanDa utgår halvparten av mine tips
Hodelykt om han liker å gå tur?
Flinke du som klarer detJa. Får spare den til helgen :-D
Wok har jeg aldri smaktÅåå det fikk jeg lyst på. Ble wok her
Flink du har vært daHer har dagen gått med på å vaske og rydde, mannen huffeet og ustsatt det sånn at nå ble jeg lei(Men han skal ha det, normalt sett er han veldig flink og hjelpsom, bare litt treig innimellom. Må si det sliter på en stakkars kropp
Nå står middagen for tur, laks med ferske grønnsaker.
Så koseligTent masse lys og sitter å leser bok.Hverdagslykke!
Ikke alltid jeg klarer det men prøverFlinke du som klarer det![]()
Er veldig godtWok har jeg aldri smakt![]()
Fikk ikke beskjed om at han kunne bli steril han til meg heller, eller fosterskader. Heldigvis ham han ei kone som leser vedlegg. Så ringte ha sykehuset å fortalte hvordan står var, ds fikk han beskjed om å ta kontakt når jeg var gravid.
Huff, det høres forferdelig ut![]()
Vi har vært sammen I 9 år, og jeg Syns det er fryktelig syns å se hvordan sykdommen tar mer og mer plasshåper han viser tegn til bedring med sprøyter. Per nå bruker han kun salve på huden og betennelsedempende med 2 ukers intervall. .. :/
Koselig å se degTitter innom her en tur![]()
Farlig fort gjortÅååja
Ja, det er fort gjort!![]()
Nei, han har vært i barnehagenHjemmedag i dag da, eller?
Det er koselig jaDet hørtes koselig ut
Her har ikke jentungen sovnet enda og jeg er usikker på hvor lang tid det tar i kveld :/
Hva, har du ikke?Wok har jeg aldri smakt![]()