Skravletråd Oktober

Ikke slit deg ut nå:)
Kjente det ble litt mye, så det endte med at jeg sovna på sofaen :p
Akkurat våknet igjen nå og skal straks hente i barnehagen.
Er du på jobb i dag?

Husker ikke hva det heter, men der er sprøyter han skal ha en en gang I uken. De kan gi skader på foster og I værste fall gjøre han steril :/
ønsker virkelig ikke noen den sykdommen :(

Steril?? Er det de svindyre sprøytene som er vanskelige å få innvilget?

Den Metotrexaten kan gi svært alvorlige fosterskader og feil. Og man skal ikke bli gravid før 1 år etter avsluttet behandling heller.

Det er en forferdelig sykdom :/ nå klør han lite iforhold til før. Alle holdte på å bli gærne av det her i hus. Støvsuging flere ganger om dagen, utslitt mann og jeg våkna hele tiden av at senga rista for han klødde seg til blods i søvne :( er deilig når han klør lite:)

Er det stor sjanse for sterilitet? :S :(
Er snakk om at samboer skal begynne på sprøyter om Metotrexat ikke virker mer enn den gjør nå.

Huff snuppa har det ikke helt godt når mor ikke kan ha hun liggende eller noe på puppen :/ idag hylte hun når jeg gikk i bhg. Hun sov dårlig i natt og kun mamma som gjelder. Skulle gjøre husarbeid, men mannen har ikke gjort det han skulle så fikk ikke gjort det :/

Hva kan man gi faren sin på 75 år i farsdagsgave? Vi har tradisjon på å gi gave på mor og farsdagen. Men pappa er desidert mest vanskelig. Ønsler seg ingenting, føler han har det meste. Gode ideer?

ImageUploadedByBV Forum1446127845.258151.jpg
Vi skal ha bondegård bursdag. Anbefaler festkompaniet :) de gjorde en feil å sendte med pakken min så de leverte den gratis på dør til meg :D skulle hente på lager :p fikk med en liten pose haribo og 20% på neste kjøp :)

Hva kan man gi faren sin på 75 år i farsdagsgave? Vi har tradisjon på å gi gave på mor og farsdagen. Men pappa er desidert mest vanskelig. Ønsler seg ingenting, føler han har det meste. Gode ideer?
I fjor ga jeg velvære i år blir det noe annet :) i år tenkte jeg å kjøpe inn ynlingsssjokoladen, en øl, noe pålegg med kjeks og pakke det inn i søt pose til bestefaren min(pappa,får meg er det ingen annen farsfigur for meg) Til mannen så må jeg tenke litt :)

I fjor ga jeg velvære i år blir det noe annet :) i år tenkte jeg å kjøpe inn ynlingsssjokoladen, en øl, noe pålegg med kjeks og pakke det inn i søt pose til bestefaren min(pappa,får meg er det ingen annen farsfigur for meg) Til mannen så må jeg tenke litt :)

Min pappa spiser ikke noe særlig sjokolade, drikker ikke alkohol, ei heller kjeks eller lignende :p

Merket det var litt trist å kjøre fra bilen utenfor naf...
Så for meg lille OJ som satt bak i der i maxicosi sete over fjellet...begynte jo nesten sippe:P

Back
Topp