Ikke slit deg ut nåDa har jeg satt meg ned for å slappe av litt
Mye å gjøre i dag også, satser på litt roligere neste uke![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke slit deg ut nåDa har jeg satt meg ned for å slappe av litt
Mye å gjøre i dag også, satser på litt roligere neste uke![]()
På en dårlig skravledag jaDet er jo strålende!!![]()
Så flink du er! Det gjorde jeg i går også![]()
Fprdi du ikke klarer det selvKrysser alt jeg har for det
Pauser er barnslig![]()
Wow, det klarer jeg sjelden å gå forbi.flinka!
Kjente det ble litt mye, så det endte med at jeg sovna på sofaenIkke slit deg ut nå![]()
Jaa. Tror jeg barikaderer med innendørs til iallefall halloweentilbudene er over på godteriSlitsomt at de skal ha så mye tilbud på denslags egentlig...![]()
Husker ikke hva det heter, men der er sprøyter han skal ha en en gang I uken. De kan gi skader på foster og I værste fall gjøre han steril :/
ønsker virkelig ikke noen den sykdommen![]()
I fjor ga jeg velvære i år blir det noe annetHva kan man gi faren sin på 75 år i farsdagsgave? Vi har tradisjon på å gi gave på mor og farsdagen. Men pappa er desidert mest vanskelig. Ønsler seg ingenting, føler han har det meste. Gode ideer?
I fjor ga jeg velvære i år blir det noe anneti år tenkte jeg å kjøpe inn ynlingsssjokoladen, en øl, noe pålegg med kjeks og pakke det inn i søt pose til bestefaren min(pappa,får meg er det ingen annen farsfigur for meg) Til mannen så må jeg tenke litt
![]()
Hva med noe han er glad i å bruke da?Min pappa spiser ikke noe særlig sjokolade, drikker ikke alkohol, ei heller kjeks eller lignende![]()
hehe ja. Og det at det ikke ble juletrefest passet meg bra nåSå bra du fikk en god idé ;-)
Den er ikke helt solgt enda...men skal fraktes til østfold i morgen. Firma der som selger den for ossGrattis med salg![]()
Halloweenfest med eldstePlaner for dagen og helgen da Damer ?