Da går det altfor sakte herDet var jo "bare " 1300 i morges?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da går det altfor sakte herDet var jo "bare " 1300 i morges?
Litt bedre, ikke noe oppkast i dagHvrdan går det med han?
Jupp.. ellers er det mulig at operasjonen må utsettes tror jeg.. noe som ikke passer megDa håper jeg det blir snart![]()
Send til megFløtekaramell, jordbær, lakris, skum, egg og noe sjokolade![]()
Artig daInnsiden ut ig knutsen og ludvigsen
Om tempoet tar seg opp såTror du det går i kveld??![]()
Tror det kan bli litt langvarigAh anskje litt tidlig ja
Digger rømme selvDet er kun til meg hahamine 2 har spist middag mens jeg knasket salat jeg fikk halsbrann av. Var dressingen
og når det er taco må jeg ha krydderet hjelper ikke med alternativ
siden jeg ikke er glad i kjøtt nå dynker jeg det ned med rømme som jeg og fyser helt sykt på !!! :O skal kose meg
![]()
Ikke noe alvorlig håper jegJupp.. ellers er det mulig at operasjonen må utsettes tror jeg.. noe som ikke passer meg![]()
Okei, er på veiSend til meg![]()
Innsiden utHva skal du se?
Syinnlegg til å stive av toalettmapper slik at de står av seg selvDet er gøy
Hva fikk du?
Det er braLitt bedre, ikke noe oppkast i dag![]()
Jeg og! Firkløver ♡♡Jeg også. Og jeg veit at jeg vil ha sjokolade !!!
Tror jeg har fortrengt detDet har jeg jo sagt
Tror jeg kunne spist ren rømme nå men det er ikke akkurat så braDigger rømme selv![]()
Hurra gleder megOkei, er på vei![]()
Det retter seg nok igjenJa har funnet ut det:-/. Her gang vi er på god glid når det kommer til søvnen så blir han forkjølt og som ødelegger fremgangen :-(. Men håper det går seg til![]()
Ha ha tviler ikkeTror jeg har fortrengt det![]()
Skal fjerne rester av morkaka etter keisersnittet snart 4 mnd siden :/ må få det fjernet før det evt blir infeksjon. Og så er jeg klart drittlei av å enda ha vondt i hele området derIkke noe alvorlig håper jeg![]()