Vi jobber rett vei men jeg må komme sterkere tilbake når ungene er i seng. Om jeg er våken, da.Under tusen nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi jobber rett vei men jeg må komme sterkere tilbake når ungene er i seng. Om jeg er våken, da.Under tusen nå
Hvrdan går det med han?Greit nok når lillegutt er syk![]()
Taco er snadderÅåååååå mannen kommer snart med ting så jeg kan lage tacomå bare ha det !!!!!!
![]()
Klart du er detVi jobber rett vei men jeg må komme sterkere tilbake når ungene er i seng. Om jeg er våken, da.
Hva har du?Håper du liker litt forskjellig da![]()
Skjønner denJa under halv pris,sparer 180 kr pr film.
Så vi får to filmer til under prisen av 1
Sykdom har en vane å fucke opp gode rutiner desverreVi var begynt å komme inn i slik god rutine på mini når det kom til søvnen og lære han og sovne selv uten pupp og i egen seng. Men så ble han forkjølt og igår holdt jeg på i 1.5 time før jeg kapitulerte og vugget han i søvn og nå idag sovnet han til puppen igjen virker det som
Innsiden ut ig knutsen og ludvigsenHvilken film?![]()
Hvor gammel er hun?Skjønner den
Jentungen er litt liten for kino, men vi kan prøve til neste år![]()
Hvorfor ikke?Nope skal ikke det
Fløtekaramell, jordbær, lakris, skum, egg og noe sjokoladeHva har du?
Tror du det går i kveld??Under tusen nå
Hun er 2,5 årHvor gammel er hun?
Det er kun til meg hahaTaco er snadder
Kos dere!
Det har jeg jo sagtHvorfor ikke?![]()
Har kjøpt en!!Har du ikke begynt ennå?
Ja har funnet ut det:-/. Her gang vi er på god glid når det kommer til søvnen så blir han forkjølt og som ødelegger fremgangen :-(. Men håper det går seg tilSykdom har en vane å fucke opp gode rutiner desverre![]()
Ah anskje litt tidlig jaHun er 2,5 år![]()
Du er så treg assHar kjøpt en!!![]()
Hva skal du se?Kinobilletter bestiltyey