Nja si det. Er nok ikke overtid siden han er arbeidsledigKanskje han er ute og finner en overraskelsesgave til deg? Evt overtid?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nja si det. Er nok ikke overtid siden han er arbeidsledigKanskje han er ute og finner en overraskelsesgave til deg? Evt overtid?
Åja! Godt å få ham hjem da.Nja si det. Er nok ikke overtid siden han er arbeidsledig. Men nå kom han akkurat inn dørene
![]()
Du må nok bare bli vant til å ha neglelakk i hus igjenHun setter nok pris på det ja, har bre dessverre blitt belemret med en mor med rare/skjeve negler og nada interesse for slikt, så vi har enkelt og greit ikke neglelakk i hus, jeg har hatt noen men ed ble kastet i forbindelse med flytting, uttørket. Det ser bare rart ut på meg, synes jeg.
Men klart, hun får nå i kalenderen og det blir nok staaaaaaas!
Det var nok lurtJaskulle egentlig ut i morrest men utsatte det til køa var løst opp
![]()
Nettopp det jeg menerTil å finne dårlige unnskyldninger regner jeg med du mener![]()
Du må nok bare bli vant til å ha neglelakk i hus igjen![]()
JaAlt er nok bra ❤
Gjør detKos dere masse sammen![]()
Jepp. Og sørget for å være hjemme før 2 da det begynte påan igjenDet var nok lurt![]()
Ja han pleier som regel å ta tlf når jeg ringer men ikke idag tydeligvisÅja! Godt å få ham hjem da.![]()
Hehe. Om hun har mer peiling ville jeg og gjort detJa, skulle tro det. Tror jeg holder meg til jordmor resten av svangerskapet.![]()
Hmmmm lurer på hva gubben er ute på:-/. Får ikke tak i han og han har prøvd å ringe meg for ett par timer siden
Jeg blir alltid så bekymra når min ikke tar telefonen. Katastrofetenker!Ja han pleier som regel å ta tlf når jeg ringer men ikke idag tydeligvis
Ja, hun burde nå iallefall ha det.Hehe. Om hun har mer peiling ville jeg og gjort det![]()
Flatbiff med brokkoli og bearnaiseKjøkkenet kan lett vente syns jeg![]()
Hva står på menyen i heimen i dag?
Har ikke lappenKan du ikke kjøre eventuelt?
Okei, så godt daFlatbiff med brokkoli og bearnaise