Haha, ja, det kan være det er det det går i!Da har han nok blitt så gammel at han glemmer![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, ja, det kan være det er det det går i!Da har han nok blitt så gammel at han glemmer![]()
Sikkert stas for frøkna jaartig å pynte seg litt!
Kjøkkenet må pent komme i 2.rekkeDataen på venstre hånd, liten skjønn babygutt som lager masse koselyder på høyre hånd og et kjøkken som må ryddes og vaskes....
Tror kjøkkenet må vente gitt
Sant.. Bare å orke å dra med seg den slappe kroppen nedover dit og ikke minst holde ut bakken hjem igjen![]()
Imponert over hvor smart og effektiv du erOg dessuten måtte jeg ha det i en skål, og når den er tom tar den den siste ledige plassen i oppvaskmaskinen slik at jeg får satt i gang den.
Må jo ha full maskin før jeg setter den i gang![]()
Alt er nok bra ❤Ingenting å semen fy det er vondt å ta ved urinåpningen der. Jævlig sår
jeg er bare veldig redd når ting skjer. Alt er nok bra med lille
![]()
JaFull kaos?!bra du ikke skal på jobb da
![]()
Men nå er det helt sikkert god ettermiddagTja, kanskje litt begge deler?![]()
Til å finne dårlige unnskyldninger regner jeg med du menerImponert over hvor smart og effektiv du er![]()
Oj.. skulle tro de fleste hadde vært gjennom noen?Hjemme fra kontroll og litt shopping! Ingenting å utsette på noe, med unntak av at legen min er kjempefjern. Tror ikke han er vant/komfortabel med svangerskapskontroller, så jeg må diktere ham gjennom alt. "Så må vi måle blodtrykket", sier jeg. Osv.![]()
Kos dere masse sammenDeilig å hente snuppa før idagjeg orker ikke så mye leke pga formen så vil gjøre litt ekstra for henne
![]()
Ja, skulle tro det. Tror jeg holder meg til jordmor resten av svangerskapet.Oj.. skulle tro de fleste hadde vært gjennom noen?
Haha, ja tydeligvis så er det det. Jeg hadde aldri greid det!Haha, er det faktisk mulig...?
Haha, ja det er jeg og en mulighetHahahun har sikkert gitt opp
![]()
Ser ikke på hun som besøk, men som innvetar nestenKoselig med besøk igjen![]()
Kanskje han er ute og finner en overraskelsesgave til deg? Evt overtid?Hmmmm lurer på hva gubben er ute på:-/. Får ikke tak i han og han har prøvd å ringe meg for ett par timer siden
Kjøkkenet kan lett vente syns jegDataen på venstre hånd, liten skjønn babygutt som lager masse koselyder på høyre hånd og et kjøkken som må ryddes og vaskes....
Tror kjøkkenet må vente gitt
Hadde aldri jeg klart heller...!Haha, ja tydeligvis så er det det. Jeg hadde aldri greid det!