håper detUsj av meg, krysser alt jeg for at du slipper unna denne gang! :O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
håper detUsj av meg, krysser alt jeg for at du slipper unna denne gang! :O
Ja! Og det er synd å kaste mat! Men ikke vits å spare på så lite.Ikke sant når man rydder kjøkkenet må man gjøre det ordentlig?
Så dersom man finner en 1/3 pose potetgull i skapet må den også ryddes![]()
Mmm... LunsjJa! Og det er synd å kaste mat! Men ikke vits å spare på så lite.![]()
Uff, høres ut som litt av en tørn.håper dettar det som det kommer <3 jeg hadde ett helvetssvangerskap sier vennene mine
kvalme, migrine, bekkenløsnig og låsning med gangsperre som ikke tok i mot behandling. det hjalp ikke. svangerskapskløe. jeg startet med prematurrier i uke 24/25 og ytterste forsterhinnen gikk i uke 30. fødselen startet igjen i uke 32 men stoppet av seg selv. gikk med massrier fra da til jeg fødte jeg. startet med kraftig kynnere i uke 16. men de mener det er fordi livmoren min ikke rakk å trekke seg helt sammen. jeg mistet lille E 22. januar og fikk positv test i mars/april så ble gravid under en mnd etter vi mistet med lille N <3
Hihi, god lunsj det!Mmm... Lunsj![]()
Så deilig at de sover normaltGod morgen!
Nå er ungene i rute igjen![]()
Eldste sov til 6.55 og frøkna måtte jeg vekke 7.25 ;-)
Snart jobb på meg og bhg på frøkna.
Storebror er på skolen
nei det var skummeltUff, høres ut som litt av en tørn.det kan jo nesten ikke bli verre da, bank i bordet. :O
Det er vanvittig godtIngenting som er bedre enn hjemmelagd jordbærsyltetøy![]()
Ikke så gale at det ikke er godt for noeHihi, god lunsj det!![]()
HahaSitter på venterommet hos legen. En mor her med to barn som driver å krangler vilt, og kaster duplo på hverandre inne på venterommet. Mamman bare sitter å prater med en annen og kunne ikke brydd seg mindreHaha, må le litt
![]()
Bra det at han verdsetter puppenÅ hjelpes å puppegal lille U brått har blitt
Skjønner godt det, må ha vært en skremmende tid. Flaks hun bare tulla med deg.nei det var skummeltjeg var redd for å miste henne. men hun ville ikke ut
![]()
Nav og skjema er ikke min favoritt!Nav og skjemaer altså. Prøvde å søke elektronisk om kontantstøtten men det skulle ikke være lett. Skjemaet til nav mener jeg taster inn fødselsnr feil selv om det er korrekt. Mannen på nav mente først at jeg måtte kontakte banken for å få ny bankbrikke for å løse problemet. Sa det ikke var selve innlogging som var problemet men skjemaet til nav som hadde problemer med personnr mitt:-/.
Nope, og kunne vært verre. Posen kunne feks vært full!Ikke så gale at det ikke er godt for noe![]()
Håper det gikk fint hos legenMikroskopisk blod igjen, men er nok fordi jeg er sår. Ble livredd pga ul så venter på lege på legekontoret mitt![]()
Glad for å høre det, MusemorJeg hadde også en god natt for en gangs skyld![]()
Egentlig ikke.Bra det at han verdsetter puppen![]()
Og jeg har sovende 3 åring på fangetSant det. Nå har han ihvertfall fått en god lur nå virker som han er i ferd med å våkne igjen
![]()
Koselig med besøk igjenTakk for det![]()
Svigermor/farmor kommer opp her i halv 2 tiden =)
Igjen, syns det ikke er lenge siden sistOg jeg har sovende 3 åring på fangetfeber gitt...