Skravletråd Oktober

Usj av meg, krysser alt jeg for at du slipper unna denne gang! :O
håper det :) tar det som det kommer <3 jeg hadde ett helvetssvangerskap sier vennene mine :p kvalme, migrine, bekkenløsnig og låsning med gangsperre som ikke tok i mot behandling. det hjalp ikke. svangerskapskløe. jeg startet med prematurrier i uke 24/25 og ytterste forsterhinnen gikk i uke 30. fødselen startet igjen i uke 32 men stoppet av seg selv. gikk med massrier fra da til jeg fødte jeg. startet med kraftig kynnere i uke 16. men de mener det er fordi livmoren min ikke rakk å trekke seg helt sammen. jeg mistet lille E 22. januar og fikk positv test i mars/april så ble gravid under en mnd etter vi mistet med lille N <3

håper det :) tar det som det kommer <3 jeg hadde ett helvetssvangerskap sier vennene mine :p kvalme, migrine, bekkenløsnig og låsning med gangsperre som ikke tok i mot behandling. det hjalp ikke. svangerskapskløe. jeg startet med prematurrier i uke 24/25 og ytterste forsterhinnen gikk i uke 30. fødselen startet igjen i uke 32 men stoppet av seg selv. gikk med massrier fra da til jeg fødte jeg. startet med kraftig kynnere i uke 16. men de mener det er fordi livmoren min ikke rakk å trekke seg helt sammen. jeg mistet lille E 22. januar og fikk positv test i mars/april så ble gravid under en mnd etter vi mistet med lille N <3
Uff, høres ut som litt av en tørn. :( det kan jo nesten ikke bli verre da, bank i bordet. :O

Uff, høres ut som litt av en tørn. :( det kan jo nesten ikke bli verre da, bank i bordet. :O
nei det var skummelt :( jeg var redd for å miste henne. men hun ville ikke ut :D

Sitter på venterommet hos legen. En mor her med to barn som driver å krangler vilt, og kaster duplo på hverandre inne på venterommet. Mamman bare sitter å prater med en annen og kunne ikke brydd seg mindre :D Haha, må le litt:D
Haha:P hun har sikkert gitt opp:P

Nav og skjemaer altså. Prøvde å søke elektronisk om kontantstøtten men det skulle ikke være lett. Skjemaet til nav mener jeg taster inn fødselsnr feil selv om det er korrekt. Mannen på nav mente først at jeg måtte kontakte banken for å få ny bankbrikke for å løse problemet. Sa det ikke var selve innlogging som var problemet men skjemaet til nav som hadde problemer med personnr mitt:-/.
Nav og skjema er ikke min favoritt!:confused:

Back
Topp