Å hjelpes å puppegal lille U brått har blitt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var deiligLuksus det da![]()
Full kaos?!Tror mange blir sen til jobb her i byen idag. En av veistrekningene som hår ut av byen er stengt, og stillestående trafikk på 2 timen :O kjekt med total oversikt over hele byen her vi bor. Men aldri opplevd så mange biler stå så stille..så lenge![]()
God formiddagGod morgen!
Kb kjørt pp skolen,vaskemaskin satt på og jeg har rocket
Ooh...så deilig daFikk sove helt til 8 idagsnill snuppa som bare våknet en gang inatt
![]()
Skal prøvePrøvd youtube videoer og garnstudio.com sine sider?![]()
Det går seg nok til snartHåper også det. Synes det er litt vel tidlig å våkne i 05.15 tiden
. Prøver å få til søvnen slik vi kommer inn i normal rytme igjen men ikke like lett med en sutrete gutt som er trøtt igjen kl 8
Det var jo en flott nattJoda,greit nok.
OJ er hjemme med meg. Han har sovet ganske greit i natt faktisk. Han sovnet til slutt kl. 21.00 og sov til 06.30. Ikke så gale med feber og hoste syns jeg.
Mannen ikke pigg, men måtte bare på jobb.
Vi ser på tegnefilmer og leker med nye leker![]()
Det er en kjempe fordel om han godtar flaske jaVi øver litt hver dag...men han er ikke særlig interressert
Hadde vært greit om pappaen og kunne ha mata av og til![]()
Jeg hadde også en god natt for en gangs skyldDet var jo en flott natt
Fortsatt god bedring! Kos dere hjemme![]()
Krysser fingre å tær for deg, og masse lykke til.Mikroskopisk blod igjen, men er nok fordi jeg er sår. Ble livredd pga ul så venter på lege på legekontoret mitt![]()
Sant detDet går seg nok til snart
Endrer jo stadig sovemønster disse små![]()
Den var igår. Lille var 2-3 mm men gyn fant ikke hjertet. Regnet meg til uke 5 og alt så fint ut ellers. Fostersekken og fosteranlegget så man. Tusen takkKrysser fingre å tær for deg, og masse lykke til.
Når er UL?
Takk for detDet var jo en flott natt
Fortsatt god bedring! Kos dere hjemme![]()
Det er en kjempe fordel om han godtar flaske jabare å øve videre!
Så nervepirrende.Den var igår. Lille var 2-3 mm men gyn fant ikke hjertet. Regnet meg til uke 5 og alt så fint ut ellers. Fostersekken og fosteranlegget så man. Tusen takk![]()
Tirsdag kl 15:00Så nervepirrende.
Skal du inn til ny UL om et par uker?