Skravletråd Oktober

Å hjelpes å puppegal lille U brått har blitt

Nav og skjemaer altså. Prøvde å søke elektronisk om kontantstøtten men det skulle ikke være lett. Skjemaet til nav mener jeg taster inn fødselsnr feil selv om det er korrekt. Mannen på nav mente først at jeg måtte kontakte banken for å få ny bankbrikke for å løse problemet. Sa det ikke var selve innlogging som var problemet men skjemaet til nav som hadde problemer med personnr mitt:-/.

Tror mange blir sen til jobb her i byen idag. En av veistrekningene som hår ut av byen er stengt, og stillestående trafikk på 2 timen :O kjekt med total oversikt over hele byen her vi bor. Men aldri opplevd så mange biler stå så stille..så lenge :P
Full kaos?!:P bra du ikke skal på jobb da;)

Mikroskopisk blod igjen, men er nok fordi jeg er sår. Ble livredd pga ul så venter på lege på legekontoret mitt ❤️

Håper også det:-). Synes det er litt vel tidlig å våkne i 05.15 tiden :-). Prøver å få til søvnen slik vi kommer inn i normal rytme igjen men ikke like lett med en sutrete gutt som er trøtt igjen kl 8
Det går seg nok til snart:)
Endrer jo stadig sovemønster disse små:)

Joda,greit nok.
OJ er hjemme med meg. Han har sovet ganske greit i natt faktisk. Han sovnet til slutt kl. 21.00 og sov til 06.30. Ikke så gale med feber og hoste syns jeg.
Mannen ikke pigg, men måtte bare på jobb.
Vi ser på tegnefilmer og leker med nye leker:P
Det var jo en flott natt:D
Fortsatt god bedring! Kos dere hjemme:)

Back
Topp