Åjada, alle liker underdogsa!Ja, bare ventkommer sterkt på oppløpssiden på slutten av må eden her nå tenker jeg
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åjada, alle liker underdogsa!Ja, bare ventkommer sterkt på oppløpssiden på slutten av må eden her nå tenker jeg
![]()
Hvor gammel er han?Hehe, ja fint å få det bekreftet![]()
Fint med variasjon!Nei, kan visst ikke det
Men hadde ikke gjort meg noe...
Variasjon er det nye av på vestlandet iallefall!Ja, til en viss grad![]()
Har hatt med 80% dekningsgrad og fikk 8 dager lenger siden vi lå lenger på sykehuset enn vanlig. Da får man visst den tiden tilbake på slutten;-)Har du tatt lenger permisjon eller har du fått mannen sin tid og? Siden du har hatt 1år?
Helt enigHusker følelsen! :O skulle ønske man hadde et halvt år ekstra!![]()
Ja har en maskin til jeg også så pågårSatt på enda en maskin nå
Minstemann tisser seg ut i senga hver natt så har blitt verdensmester i å vaske laken![]()
Ja ble litt skuffet når jeg fant ut permisjonen med 5 uker ferie egentlig sluttet på julaften. Vil jo feire første julen med mini og hadde sikkert fått kveldsvakt ogsåDeilig du fikk strekt ut permisjon littkjipt å begynne på julaften liksom
![]()
Yeei, så braHurra! Fikk snurr på bilen idag... Var visst batteriet alikevel..
Håper den starter igjen imorgen og..![]()
Nei, det er skikkelig barnsligJa, må jo det! Sånn kan man da ikke ha det...!
Ja, har prøvdSå frustrerende!
Prøvd å ta han opp formå tisse når dere legger dere?
Yeei, så brahåper den fortsetter å samarbeide!
Han er 3 år og 4 mndHvor gammel er han?
Deilig, ja.Deilig å være hjemme tipper jeg
Sov godt!
Har hatt med 80% dekningsgrad og fikk 8 dager lenger siden vi lå lenger på sykehuset enn vanlig. Da får man visst den tiden tilbake på slutten;-)
Ja synes det var veldig greitJaok.. Det er jo kjempe bra da![]()