Skravletråd Oktober

Ble dere enige?
Ja gjorde det:-). Hadde håpet på ett par vakter til men hun skulle renskrive den så kan vær det blir noen vakter til. Er i tillegg en annen sykepleier som kanskje skal fortsette å gå 50% fra nyåret så hvis det stemmer kom det gjerne noen vakter der også:-)

Ja gjorde det:-). Hadde håpet på ett par vakter til men hun skulle renskrive den så kan vær det blir noen vakter til. Er i tillegg en annen sykepleier som kanskje skal fortsette å gå 50% fra nyåret så hvis det stemmer kom det gjerne noen vakter der også:-)
Aha, så deilig da, at ting faller på plass! Gleder du deg til å ut i jobb igjen?

Permisjonstiden går utrolig fort!!
Ikke tull en gang:-O. Da mini ble født følte jeg at 1 år permisjon føltes så utrolig lenge ut og at jeg hadde all verdens tid. Nå sitter jeg her med ca 5-6 uker igjen og lurer på hvor tiden har gått

Åh, er jo enda verre når man ikke vet om det ja. Kjekt med personlig varslingstjeneste da! :D
Jepp, er det. Spesielt for vi som må koke vannet til mme og er litt avhengig av å planlegge litt om vannet blir borte lenge :p

Ikke tull en gang:-O. Da mini ble født følte jeg at 1 år permisjon føltes så utrolig lenge ut og at jeg hadde all verdens tid. Nå sitter jeg her med ca 5-6 uker igjen og lurer på hvor tiden har gått
Husker følelsen! :O skulle ønske man hadde et halvt år ekstra! :P

Jepp, er det. Spesielt for vi som må koke vannet til mme og er litt avhengig av å planlegge litt om vannet blir borte lenge :p
Uff ja, det er litt skremmende hvor mye problemer det kan skape, hvis det er litt langvarig! Man er ganske sårbar!

Hjemme. Og halvannen time, kanskje mer, til familien er her, mannen handler og henter unger også, så jeg skal ikke lage mat eller hente.

Så sa spiser jeg litt, tar en dusj, og legger meg på senga med mobilen. Forventer p våkne når de kommer hjem
Deilig å være hjemme tipper jeg:D
Sov godt!

Back
Topp