Det så ikke helt sånn utVært litt stille her da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det så ikke helt sånn utVært litt stille her da![]()
Hehe ja sant detJa, er de som går tomme for klær.
Ikke sikkert det passer meg å vsske klær den dagen i skuddåret han faktisk gidder å rydde den heller.![]()
Iforhold til før helga såDet så ikke helt sånn ut![]()
Kanskje den er for farligDet måtte jeg også gjøre
Jobbet hele helga, og mannen har ikke rørt vaskemaskin![]()
Det kan nok stemmeIforhold til før helga så![]()
Du må jo være utslitt?!Prøvde på en dupp, men fikk ikke sove..
HahaFy fasan så mye rart en 3 åring samler på![]()
Virker som om mange trenger en hvil jaJeg la merke til det
Folk har vel tatt litt pause etter utfordringene sist uke![]()
Alt fra kroner hun har fått i bursdag til tomme man papir. Og nei, det er ikke lenge siden jeg gikk igjennom alt på rommet. HahaFortell fortell![]()
HeheHahafantastisk hvor glad man kan bli for den
![]()
Hihi...ihvertfall gjort klar daKanskje den er for farlig. Fikk gubben til å sette på ny maskin mens jeg var innom jobb en tur for å se på turnusen. Den var gjort klar men ikke satt på da:-/
Skal du begynne i januar?Da er vi hjemme igjen etter å ha vært innom jobb og sett på turnusen min til når jeg er tilbake på jobb![]()
Åh, er jo enda verre når man ikke vet om det ja. Kjekt med personlig varslingstjeneste da!Er vant til detbare kjipt at vi ikke går melding om det.
men broren min bor nært så vi blir alltid fri for vann samtidig når det er graving. Så han gir oss bare beskjed
![]()
Gikk det fint?Takk for det![]()
Tar seg nok opp igjen i kveld!Her var det mange innlegg siden fredag
Er det fortsatt høyt tempo som gjelder?
Jammen ikke verst! Skjedde noe rart når jeg og mannen flytta sammen. Da hadde han vært ungkar i et par år og klart seg selv med klesvask og alt. Plutselig husker han ikke lengre hvordan en vaskemaskin fungerer.Hehe ja sant det. Fikk gubben til å sette på en ny maskin men han gjorde alt klar og har tydeligvis glemt å skru på maskinen. Men greit han ihvertfall klarte å gjøre den klar da
![]()
Ble dere enige?Da er vi hjemme igjen etter å ha vært innom jobb og sett på turnusen min til når jeg er tilbake på jobb![]()
Haha ja kan jo vær den biter jaHihi...ihvertfall gjort klar da
Nei, tror gubben her er redd den skal bite![]()