Skravletråd Oktober

Ja, er de som går tomme for klær. :p
Ikke sikkert det passer meg å vsske klær den dagen i skuddåret han faktisk gidder å rydde den heller. :p
Hehe ja sant det:-). Fikk gubben til å sette på en ny maskin men han gjorde alt klar og har tydeligvis glemt å skru på maskinen. Men greit han ihvertfall klarte å gjøre den klar da:-)

Det måtte jeg også gjøre:P
Jobbet hele helga, og mannen har ikke rørt vaskemaskin:eek:
Kanskje den er for farlig:-P. Fikk gubben til å sette på ny maskin mens jeg var innom jobb en tur for å se på turnusen. Den var gjort klar men ikke satt på da:-/

Da er vi hjemme igjen etter å ha vært innom jobb og sett på turnusen min til når jeg er tilbake på jobb:-)

Kanskje den er for farlig:-P. Fikk gubben til å sette på ny maskin mens jeg var innom jobb en tur for å se på turnusen. Den var gjort klar men ikke satt på da:-/
Hihi...ihvertfall gjort klar da:P
Nei, tror gubben her er redd den skal bite;)

Hjemme. Og halvannen time, kanskje mer, til familien er her, mannen handler og henter unger også, så jeg skal ikke lage mat eller hente.

Så sa spiser jeg litt, tar en dusj, og legger meg på senga med mobilen. Forventer p våkne når de kommer hjem

Er vant til det :p bare kjipt at vi ikke går melding om det. :p men broren min bor nært så vi blir alltid fri for vann samtidig når det er graving. Så han gir oss bare beskjed:p
Åh, er jo enda verre når man ikke vet om det ja. Kjekt med personlig varslingstjeneste da! :D

Hehe ja sant det:-). Fikk gubben til å sette på en ny maskin men han gjorde alt klar og har tydeligvis glemt å skru på maskinen. Men greit han ihvertfall klarte å gjøre den klar da:-)
Jammen ikke verst! Skjedde noe rart når jeg og mannen flytta sammen. Da hadde han vært ungkar i et par år og klart seg selv med klesvask og alt. Plutselig husker han ikke lengre hvordan en vaskemaskin fungerer. :p

Back
Topp