Huff stakkars :-(Trodde det skulle bli litt skravling fra min side i kveld. Men nå våkna mini med feber og hoste og vil bare ha mamma, så det ser ut som det blir kvelden min. Ha en god kveld alle![]()
Ha en fin natt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff stakkars :-(Trodde det skulle bli litt skravling fra min side i kveld. Men nå våkna mini med feber og hoste og vil bare ha mamma, så det ser ut som det blir kvelden min. Ha en god kveld alle![]()
Hadde min bare vært vekkbar.Hahahahahahahah, dævver![]()
Jeg bare vekker mannen jeg, så ordner det seg![]()
Skjønte det daBodde derhar bodd 3,5 år tilsammen i Asia
gubbis jobba, jeg studerte
![]()
Neida, hadde den fra før, gjorde den bare ferdig når jeg kom hjemSkjønte det da![]()
Litt langt å dagpendle![]()
Hva jobbet mannen med?
Tok du frisørutdanning i Asia?
Ja, sove ut til uken når OJ forhåpentligvis blir friskSå kjedelig med sykdom
Skjønner du er sliten etter en slik helg!![]()
Njaaa, spørs på OJ også det. Syk:/Da får du slappe av i morgen![]()
Spennende å bo litt andre steder i verden også daNeida, hadde den fra før, gjorde den bare ferdig når jeg kom hjem![]()
jeg tenkte å bli noe annet enn frisør, men det er liksom det jeg ønsker![]()
Han var elektroinspektør![]()
Er det øyet? :/Ja, sove ut til uken når OJ forhåpentligvis blir frisk![]()
Haha, jeg bare stryker litt der det kan vokse litt jeg, så er alt klartHadde min bare vært vekkbar.![]()
![]()
Glad jeg har opplevd noe såntSpennende å bo litt andre steder i verden også da![]()
Ja det er noe man tar med seg hele livetGlad jeg har opplevd noe sånt![]()
Haha! Effektivt!Haha, jeg bare stryker litt der det kan vokse litt jeg, så er alt klart![]()
Det kan vi vel klare?? :OI følge litt regning har vi nå 5798 innlegg.
Mangler da 702 innlegg
Du får teste det utHaha! Effektivt!er av natur b-menneske, og merker at det å legge seg 11, er en god time for tidlig.
![]()
Njaaa, dt er heller ikke helt bra. Men hoste som har blitt verre, og hatt feber i dag:/Er det øyet? :/
Sove godt, kengu! Lykke til!God natt folkens, spent på om jeg får sove
Burde ho være mulig? Om mange nok holder koken...I følge litt regning har vi nå 5798 innlegg.
Mangler da 702 innlegg
Huff, stakkar litenNjaaa, dt er heller ikke helt bra. Men hoste som har blitt verre, og hatt feber i dag:/