God natt!God natt folkens, spent på om jeg får sove
Krysser fingrene ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God natt!God natt folkens, spent på om jeg får sove
Jeg var nødt til å velge neglene ;-)Burde ho være mulig? Om mange nok holder koken...
Hvordan ble de pynta idag?Jeg var nødt til å velge neglene ;-)
De sprekker opp :-o
Ja litt tid helt for seg selv ;-)Er veldig deilig å være våken når resten av verden sover.![]()
Får se ;-)Det får vel?![]()
Syns det roa seg veldig her nå! :OBurde ho være mulig? Om mange nok holder koken...
Balsam for sjela!Ja litt tid helt for seg selv ;-)
Jeg fant tallet fra Musemor og har regnet ut ;-)Jepp men jeg sovna på senga etter badet.... Kom meg aldri på pc. Dog, Musemor ga meg jo starten, så legge på 6500 skal jo være mulig...
Nei Nei :-(3 åringen har funnet ut at det er greit å være våken hele kvelden.. har skreket i en time snart. Jeg ønsker meg et barn som sover!!!![]()
Jeg er ikke Ferdig. Blir nok mintgrønt iallefall ;-)Hvordan ble de pynta idag?
Takk ♡ jeg er vant til det. Noen kvelder er bare litt verre enn andre.Ånei, det er ille! Sender deg en god dose tålmodighet! ❤
Mmm, forfriskende!Jeg er ikke Ferdig. Blir nok mintgrønt iallefall ;-)
Ja, det er ikke tull!Takk ♡ jeg er vant til det. Noen kvelder er bare litt verre enn andre.
Ikke enda hvertfall. Det er slitsomt, etter 3,5 år er jeg vant til det da..Nei Nei :-(
Håper hun sovner snart![]()
Satser på at hun sovner snart så jeg også kan få sove.Ja, det er ikke tull!
Sender jon blund deres vei! ❤Satser på at hun sovner snart så jeg også kan få sove.
Takk ♡♡Sender jon blund deres vei! ❤
Så stilig!Foreløpig ser det sånn ut ;-)
Vis vedlegget 142801
Skal på ett lag til.
Så spørs det om jeg får gjort noe mer i kveld...
Planer om noen dotts i grunnen denne gangen. Lenge siden sist.
Har savnet deg vettuVisste ikke jeg var etterlyst engang jeg....men hyggelig å høre da
![]()