Hahah, det hørtes ut som en latterlig herlig drømHaha! Ja, er kjedelig å sove. Eller, i natt hadde jeg en ganske livlig drøm. Drømte at sambo og jeg lå og solte oss utenfor Versailles, og fikk aldri ligge i fred for vaktene. Veldig stressende!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahah, det hørtes ut som en latterlig herlig drømHaha! Ja, er kjedelig å sove. Eller, i natt hadde jeg en ganske livlig drøm. Drømte at sambo og jeg lå og solte oss utenfor Versailles, og fikk aldri ligge i fred for vaktene. Veldig stressende!![]()
Haha, ja det er godt muligHaha! Herlig..!
Nå kommer jeg sikkert i alle fall til å få syke forumdrømmer :O
Ja gjør det ;-)Må jeg sjekke ut etterpå![]()
Ja er vel det. Men har egentlig alltid vært slik så hadde håpet det bedret seg nå når puppen ikke var der. Gikk kjempebra første kvelden uten en eneste oppvåkning og bare blitt verreDet er ikke bra :/ men det er vel en tilvenning.
Ja, det blir det uansett.Det skjønner jegspennende tid i møte uansett
![]()
Åh, merker jeg blir litt misunnelig! Så deilig med nesten-ny bil!![]()
Ja hadde bare gubben vært enig såHerlig, vi snakket jo litt om det for noen uker siden? Tenker du er spent![]()
Jeg prøver jo for harde livet å holde plassen min joDu skravler jo like mye du og![]()
Helt i slutten av marsFår satse på at det ordner seg ;-)
Når i 2012 er hun født?
Hahah, jeg er sliten i kveldSå var det det med å være optimistisk da!![]()
HahaJa det er detmen veldig deilig at de dro hjem også
![]()
Skoda?I morra blir det kanskje bil på meg![]()
Hvorfor skulle de forstyrre hele tiden da???Ja, kunne vi ikke bare få ligge i fred, liksom.![]()
Våkner mini?Off idag var ikke kvelden for å la meg få noen timer i stuen
Så herlig. Er det ikke godt å ha noen som vil være med deg hele tiden?Ja og nå har hun nok skjønt at vi andre fortsatt er oppe... Selv om storebror også legger seg ikke så lenge etterpå...
Nei da er det ikke lettNeida ikke når man er pp tur først
Sliter lillegutt i kveld?Off idag var ikke kvelden for å la meg få noen timer i stuen
Du er god!Gjør mitt beste![]()
Tar han smokk?Ja er vel det. Men har egentlig alltid vært slik så hadde håpet det bedret seg nå når puppen ikke var der. Gikk kjempebra første kvelden uten en eneste oppvåkning og bare blitt verre
Gravidedrømmer altså! Hadde indiana jones-stemning over seg.Hahah, det hørtes ut som en latterlig herlig drøm)
Har hyppige sutre perioder hvor eneste som funker er pupp...Våkner mini?![]()