Nåh, det klarer du nok lettDet spørs om jeg klarer det ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nåh, det klarer du nok lettDet spørs om jeg klarer det ;-)
Da har vi en stor jobb å gjøre i kveld.... Er det realistisk i det hele tatt??Oppdatering nå:
Jaaaa. <3 6 uker er alt for lenge!Å herregud, skjønner at du gleder deg ♡♡
På bordet ménGjør ingen nytte for seg der, nei. :O
Uff, nei, ikke så lett å få det til å klaffe da! Håper han får seg en lengre periode hjemme snart da.Ja, jeg har en sønn fra tidligere forhold som han hjelper meg med. Men vi har lyst på felles barn, noe som ikke er like lett å få til når han alltid er borte![]()
Ja, han gjør så absolutt rett i finne seg jobb på landJaaaa. <3 6 uker er alt for lenge!
Utfordrende det da ja!! Prøvd lenge?Ja, jeg har en sønn fra tidligere forhold som han hjelper meg med. Men vi har lyst på felles barn, noe som ikke er like lett å få til når han alltid er borte![]()
Er vel noe med stilling av klokke og...Vi har vært sammen med ei venninne og familien hennes i dag. Spis både lunch og middagnå spise tuppa kveldsmat og skal snart legge seg. Jeg er fryktelig trøtt i kveld..
Hvis du insisterer!På bordet mén![]()
Joda,men har vært sånn i noen dager. .Er vel noe med stilling av klokke og...
Blir lettere nå som han har gitt opp sjøen og jobbmulighetene der. Så kanskje det da blir ett lite nurk på oss neste år eller året etter? ^^Uff, nei, ikke så lett å få det til å klaffe da! Håper han får seg en lengre periode hjemme snart da.
Det er jeg enig i.Ja, han gjør så absolutt rett i finne seg jobb på land) ♡
Åh, så koselig! Hva skal han gjøre istedet?Blir lettere nå som han har gitt opp sjøen og jobbmulighetene der. Så kanskje det da blir ett lite nurk på oss neste år eller året etter? ^^
Ja, da føles det bedre at jeg har på bordetHvis du insisterer!![]()
Har dere prøvd lenge å få barn sammen?Det er jeg enig i.<3
Nei, vi er ikke prøvere i det hele tatt enda, men vi er litt sånn; skjer det så skjer det og barnet er velkommen.Utfordrende det da ja!! Prøvd lenge?
For en flott man som har tatt han til seg slikBåde og, nå har det bare vært vikarturer og da har han vært ute i 6 til 8 uker. Før det da han hadde fast arbeid var han ute 4 uker om gangen.Jeg har en sønn fra tidligere forhold som han har "adoptert" (far er minimalt i livet til gutten), så nå ønsker vi oss en til.
![]()
HahahCatch me if you can!![]()
Har ingen anelse, hahah. Kanskje vi tar over hjemgården hans og fortsetter geitemelkproduksjon. nei, d får han finne ut når han kommer hjem. Er ikke helt det store stresset enda.Åh, så koselig! Hva skal han gjøre istedet?
Da blir det ekstra stas å få han hjem tenker jegNei, vi er ikke prøvere i det hele tatt enda, men vi er litt sånn; skjer det så skjer det og barnet er velkommen.Er først nå de siste 2 ukene at det har gått opp for ham at han virkelig ønsker seg ett barn.
![]()
NeiMulig, jeg aner ikke.. håper det ikke er kommet for å bli![]()