Siden du er gravid eller?Hihi,pleier ikke å være så trøtt.. men sover ikke så godt for tiden da..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Siden du er gravid eller?Hihi,pleier ikke å være så trøtt.. men sover ikke så godt for tiden da..
Åååja. Ny lykke i livet ♡♡♡Men så positivt da)
Gjør det, håper bare det ER det og!Det høres herlig ut![]()
God kveldGod kveld, alle damer! Her har endelig guttungen sovna og jeg har inntatt sofaen etter en lang dag. Endelig fått prata litt med sambo som sitter langt ut på sjøen og som skal til Scotland. Akkurat nå vil jeg at disse 2 siste dagene kan gå fort, sånn at han kan bli ferdig på jobb for å komme hjem til meg.![]()
Tipper det blir detGjør det, håper bare det ER det og!![]()
Åh, det høres godt ut! Har en pakke toffifee i skapet jeg.Jupp, og jeg spiser nå sjokolade![]()
Han har sin siste tur som offshorearbeider (vært noen uker i Russland i forbindelse med noe oljeborring), men nå skal han finne seg en jobb på land sånn at han kan være hjemme med oss og prøve oss på familieforsøkelser igjen. ^^God kveld
Hva jobber han som siden han er borte?![]()
God kveld! Kan tenke meg det blir godt å få han hjem nå!God kveld, alle damer! Her har endelig guttungen sovna og jeg har inntatt sofaen etter en lang dag. Endelig fått prata litt med sambo som sitter langt ut på sjøen og som skal til Scotland. Akkurat nå vil jeg at disse 2 siste dagene kan gå fort, sånn at han kan bli ferdig på jobb for å komme hjem til meg.![]()
Han er i drømmeverden ;-)Oh no, får ta det igjen når han er lagt da!![]()
Ja da skjønner jeg deg ;-)Første sover her, men tror ikke jeg kommer til å være så mye her i kveld.
Mannen kommer hjem![]()
Han har sin siste tur som offshorearbeider (vært noen uker i Russland i forbindelse med noe oljeborring), men nå skal han finne seg en jobb på land sånn at han kan være hjemme med oss og prøve oss på familieforsøkelser igjen. ^^
Å ja! Det er 6 uker siden jeg så ham sist nå, så kan ikke vente. Kommer til å sitte på flyplassen i timer før flyet skal lande fordi jeg ikke greier å venteGod kveld! Kan tenke meg det blir godt å få han hjem nå!
Hurra!Han er i drømmeverden ;-)
Ja det kommer an på det...Kommer helt an på om vi får opp aktiviteten eller ikke det
Shit! Du er flink! ❤Å ja! Det er 6 uker siden jeg så ham sist nå, så kan ikke vente. Kommer til å sitte på flyplassen i timer før flyet skal lande fordi jeg ikke greier å vente![]()
Nei det er sant ;-)Vet aldri med deg
Da er det vel godt å få han hjem ja tenker jegHan dro torsdag morgen før jeg stod opp
Ser veldig bra ut!!Ja se :-D
Vis vedlegget 142759
Jeg vet ikke???Pleier jo å være greit på søndager?![]()