Skravletråd Oktober

Ja, da er det jo ikke noe problem å dra ut kvelden litt. Farmen skal jeg og se! Falt litt av okkupert-lasset, for å være ærlig. Hva syns du om den?
Jeg syns det er bra til å være norsk. Men Ikke så bra at jeg vanligvis gjesper meg igjennom det. Har sumo så ser det ofte der :o

Jeg syns det er bra til å være norsk. Men Ikke så bra at jeg vanligvis gjesper meg igjennom det. Har sumo så ser det ofte der :o
Har det på opptak, så kan være jeg skal se det litt tidligere på kvelden heller. Pleier å være trøtt etter farmen er ferdig!
Hvem tror du ryker idag?

Her tar vi okkupert opp. klarer ikke være våken så lenge :p

Haha :p det et utrolig hva som skjer med oss når vi får barn :p
Ja:p plutselig er det beste i verden å legge seg før 10 på en lørdag. Og tanken på å dra på byen avskyr meg for det innebærer å være ødelagt i flere dager etterpå :p

Har det på opptak, så kan være jeg skal se det litt tidligere på kvelden heller. Pleier å være trøtt etter farmen er ferdig!
Hvem tror du ryker idag?
Er usikker altså.. men jeg håper på anja. Enn du?

Ja, drakk det ofte før! Mista smaken for øl etter jeg var gravid med førstemann da. Kanskje den kommer tilbake igjen etter denne fødselen? :p
Kanskje det?;) en iskald øl er alltid godt :)

Back
Topp