Ååh, da bær dt være muligNei, men har søskenbarn og tanter både i tromsø, narvik og i vesterålen, så burde ikke være umulig å få til!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh, da bær dt være muligNei, men har søskenbarn og tanter både i tromsø, narvik og i vesterålen, så burde ikke være umulig å få til!![]()
Jeg syns det er bra til å være norsk. Men Ikke så bra at jeg vanligvis gjesper meg igjennom det. Har sumo så ser det ofte derJa, da er det jo ikke noe problem å dra ut kvelden litt. Farmen skal jeg og se! Falt litt av okkupert-lasset, for å være ærlig. Hva syns du om den?
Er det sant? Det visste jeg ikke! De har godt øl iallefall!Ååh, da bær dt være muligtromsø er jo macks hjemby
![]()
Ja. For et år siden hadde jeg vært 15 åringen dinJa, det syns jeg faktisk![]()
Haha, hvem hadde trodd det
Har det på opptak, så kan være jeg skal se det litt tidligere på kvelden heller. Pleier å være trøtt etter farmen er ferdig!Jeg syns det er bra til å være norsk. Men Ikke så bra at jeg vanligvis gjesper meg igjennom det. Har sumo så ser det ofte der![]()
flaks daÅja, heldigvis har jeg tv på rommet om det blir for ille![]()
Haha det kan vel være vanskelig nok jaMen så var det det om jeg klarer å la være å drikke den kassa jeg kjøper nå.![]()
Her tar vi okkupert opp. klarer ikke være våken så lengeJeg syns det er bra til å være norsk. Men Ikke så bra at jeg vanligvis gjesper meg igjennom det. Har sumo så ser det ofte der![]()
HahaJa. For et år siden hadde jeg vært 15 åringen dinog bare risa på hodet
![]()
Er der bryggeret erEr det sant? Det visste jeg ikke! De har godt øl iallefall!![]()
JaHahadet et utrolig hva som skjer med oss når vi får barn
![]()
Er usikker altså.. men jeg håper på anja. Enn du?Har det på opptak, så kan være jeg skal se det litt tidligere på kvelden heller. Pleier å være trøtt etter farmen er ferdig!
Hvem tror du ryker idag?
Godt med sprudlevann!Haha det kan vel være vanskelig nok ja![]()
Ja, drakk det ofte før! Mista smaken for øl etter jeg var gravid med førstemann da. Kanskje den kommer tilbake igjen etter denne fødselen?Er der bryggeret er
Åh, mack øl er favorittøla mi![]()
Håper og tror anja! Selv om marit har sagt at hun ville hjem.Er usikker altså.. men jeg håper på anja. Enn du?
Kanskje det?Ja, drakk det ofte før! Mista smaken for øl etter jeg var gravid med førstemann da. Kanskje den kommer tilbake igjen etter denne fødselen?![]()
Liker tanken på det!Kanskje det?en iskald øl er alltid godt
![]()
Ja. Drakk første øl på et år her om dagen. Mack sin. Ååh, det var godt daLiker tanken på det!![]()
Det høres helt herlig ut! Skal jammen prøve igjen når jeg er ferdig med graviditeten og sånn!Ja. Drakk første øl på et år her om dagen. Mack sin. Ååh, det var godt da![]()
Holder ut endaflaks da![]()