Hehe, det er kun en gang jeg har holdt utHer tar vi okkupert opp. klarer ikke være våken så lenge![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, det er kun en gang jeg har holdt utHer tar vi okkupert opp. klarer ikke være våken så lenge![]()
HahaJaplutselig er det beste i verden å legge seg før 10 på en lørdag. Og tanken på å dra på byen avskyr meg for det innebærer å være ødelagt i flere dager etterpå
![]()
Jeg har ikke noe til overs for anja.. hun tåler ikke motgang. Når man er med på noe sånt så må man gi og ta.Håper og tror anja! Selv om marit har sagt at hun ville hjem.![]()
Ja, hun virker litt langsint!Jeg har ikke noe til overs for anja.. hun tåler ikke motgang. Når man er med på noe sånt så må man gi og ta.
Bare idag?Åja, jeg har drukket litt julebrus i dag jeg![]()
![]()
Det er kjempesøtt! Blir hva man spiser..og drikker.Ja, faktisksyns det er litt søtt
![]()
Haha rart hvor småbarnslivet forandrer enHahahøres så kjent ut
)
Samme her. Når det var første episodeHehe, det er kun en gang jeg har holdt ut![]()
Når hadde du termin? Var det i februar eller?Det høres helt herlig ut! Skal jammen prøve igjen når jeg er ferdig med graviditeten og sånn!
Flink flinkHolder ut enda![]()
Jepp, så er en stund til enda. Får prøve meg på en utepils til sommeren!Når hadde du termin? Var det i februar eller?
Jepp, så er en stund til enda. Får prøve meg på en utepils til sommeren!![]()
Jupp, og jeg spiser nå sjokoladeDet er kjempesøtt! Blir hva man spiser..og drikker.![]()
Haha, jeg ogsåSamme her. Når det var første episode![]()
Men så positivt daHaha rart hvor småbarnslivet forandrer en![]()
Han dro torsdag morgen før jeg stod oppÅ jassåhan har vært borte siden fredag,?
Hihi,Flink flink![]()
Og da var jeg ødelagt dagen etterHaha, jeg også![]()