Mack sin julebrusCBs lett-julebrus!din da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mack sin julebrusCBs lett-julebrus!din da?
Skoda?![]()
Oioi, hva slags bil?
De er så fine! Lyst på en selv! Er det en helt ny, eller brukt?
Skoda octaviaVi har skoda octaviaVeldig god bagasjeplass! Hvilken farge?
Den har jeg faktisk aldri smakt! Tror ikke de selger den her sør på! :OMack sin julebrus![]()
Åh, merker jeg blir litt misunnelig! Så deilig med nesten-ny bil!Skoda octavia
1 år gammel !
Race blue metallic![]()
Nei. Tror ikke de selger noe fra Mack der sørpå :/ synd, for den er syyykt god!Den har jeg faktisk aldri smakt! Tror ikke de selger den her sør på! :O
Får ta meg en tur nordover rundt juletider og smake!Nei. Tror ikke de selger noe fra Mack der sørpå :/ synd, for den er syyykt god!
Fungerer helt greitHøres veldig spennende ut da :-D
Og det virker som om det går fint for dere og da![]()
Bare hyggeligOk, takk for tipsblir gærn av tannpine
![]()
Weee, gleder meg
Håper ikke jeg må danse naken da![]()
Bare hyggeligDet forstår jeg godt
![]()
Pleier du å dra nordover i juletider?Får ta meg en tur nordover rundt juletider og smake!
Jeg hsr heldigvis fri hver mandag så det er ok å ha lakenskrekk på søndagerJa, er jo det! Hva skal du se på? Har lakenskrekk hver søndag!![]()
Nei, men har søskenbarn og tanter både i tromsø, narvik og i vesterålen, så burde ikke være umulig å få til!Pleier du å dra nordover i juletider?![]()
Hehe, ja det er som regel tomt i romjula. . i butikkene altså.. :/Heldigen! Har hvert år plan om å kjøpe en kasse og ha stående utover året. Men plutselig så selger de ikke øengre i butikkene! Burde egentlig kjøpe np snart.![]()
Ja, da er det jo ikke noe problem å dra ut kvelden litt. Farmen skal jeg og se! Falt litt av okkupert-lasset, for å være ærlig. Hva syns du om den?Jeg hsr heldigvis fri hver mandag så det er ok å ha lakenskrekk på søndager![]()
Farmen og okkupert tenker jeg![]()
Ja, det syns jeg faktiskJa. Plutselig helt naturlig å prate om det![]()
Åja, heldigvis har jeg tv på rommet om det blir for illevar det vettet jaog tv frister jo
Men så var det det om jeg klarer å la være å drikke den kassa jeg kjøper nå.Hehe, ja det er som regel tomt i romjula. . i butikkene altså.. :/
Herlig, vi snakket jo litt om det for noen uker siden? Tenker du er spentSkoda octavia
1 år gammel !
Race blue metallic![]()