Ingen foreløpige planer. Åååh, hjemmelagde rundstykker er god daGod dag alle sammen! Hva er planen idag? Jeg vurderer om jeg skal gidde å lage hjemmelaga rundstykker til frokost eller ei.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen foreløpige planer. Åååh, hjemmelagde rundstykker er god daGod dag alle sammen! Hva er planen idag? Jeg vurderer om jeg skal gidde å lage hjemmelaga rundstykker til frokost eller ei.
Åja, da holder hun seg varm dajeg har aldri prøvd å kjøpt garn derfra. Har tenkt på det mange ganger da men
![]()
Der gjør du vel, lettTro om jeg klarer 550 innlegg til
God morgenEn rolig og fin søndag her
Hva med deg?
Ja prisene er e vel bra ogsåEr veldig greit garn!![]()
Det klarer du på to dager om du vil!Tro om jeg klarer 550 innlegg til
3000 er et fint tallMed dette innlegget har jeg 2.000 innlegg denne måneden.
Det store spørsmålet er nå, skal jeg ta en liten pause frem til 1. november, eller skal jeg gå for 3.000?
Jeg pleier jo å prøve å slutte på et rundt tall![]()
Ja, det er jo det! Men så var det det om jeg orker å rydde etter meg da.Ingen foreløpige planer. Åååh, hjemmelagde rundstykker er god da![]()
Sov godtTar med meg snuppa og sover en liten lur.Trøtt idag... Gubben er på vei ut døra på skogstur
Ja prisene er e vel bra også![]()
Det klarer du lettTro om jeg klarer 550 innlegg til
Tv og hekling her nå, deiligSå flott!
Er rolig her også. Sitter med tv og strikketøyet nå, bare)
Haha, kjenner meg igjenJa, det er jo det! Men så var det det om jeg orker å rydde etter meg da.![]()
Nå ble jeg nysgjerrig på hva slags garn det er snakk om?Jepp! Får ganske store bunter med garn også, så.. får mye garn for penga, egentlig.
Godt det ikke bare er meg!Haha, kjenner meg igjen![]()
Tv og hekling her nå, deiligHva strikker du?
![]()
Neida, vi fortjener å være litt uvirksomme noen gangerGodt det ikke bare er meg!
Mannen driver og monterer varnepumpe her, så føler meg litt uvirksom her jeg sitter i godstolen med mobilen.![]()
Nå ble jeg nysgjerrig på hva slags garn det er snakk om?![]()
Haha, jeg liker tankegangen din!Neida, vi fortjener å være litt uvirksomme noen ganger![]()
Et babyteppe, håper også på og snart være ferdig. Lei hekling, vil strikkeEn lue med sauer på akkurat nå
Håper på å bli ferdig fort... Har så mye jeg skulle strikka :O
Hva med heklingen? Hva skal det bli?![]()