Ja, vi har jo valgt dette sammenHehemen bra han ble glad da
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, vi har jo valgt dette sammenHehemen bra han ble glad da
![]()
Ja just de har du sakt før ja. Bara meg somJobber i tollvesenet![]()
Haha. Nei, den skjønner jegJa, vi har jo valgt dette sammentror bare ikke det var det ham hadde forventet da han våknet i morges
![]()
Men da er det nok pga såre slimhinner det kom blod og ikke pga noe med fosteret ;-)Er så sår at jeg fikk mikroskopisk blod på papiret jeg tok inni, men kom ikke noe mer. Er så sår at det er drit vondt ... Vondt å tørke, gå og sitte![]()
JeppMen da er det nok pga såre slimhinner det kom blod og ikke pga noe med fosteret ;-)
Går helt fint![]()
Uff, hva har skjedd, ikke noe alvorlig håper jegSykt kjedelig å vente på legevakten :/ har vært her siden 12:51 ...
Bare jævlig får så kom mikroskopisk med blod i dag tidlig. Er kjempe vondt :/Uff, hva har skjedd, ikke noe alvorlig håper jeg
Får håper alt er bra med magetrolletBare jævlig får så kom mikroskopisk med blod i dag tidlig. Er kjempe vondt :/
Handla dere noe?Er helt greit vær her
Jeg tok med ungene på senteret en tur, var de som ville![]()
Jeg og sover vanvittig dårlig for tida, men har sovet godt de siste to nettene - og det har vært fantastisk!Ja, det var fantastiskhar sovet så dårlig i noen netter nå altså..
Takk, det samme. Kos dere masse i dag![]()
Det er nok detFår håper alt er bra med magetrollet
Heller tvilsomt:-/. Så blir en tidlig kveld på han i kveld tenker jegHmm.. ingen sjangs for videre søvn?
Kan tenke meg det er en fin jobb!MhmFirmaet dekker hele verden og de er bare 10-14stk i firmaet.
Vet ikke, har ikke telt.
Åh så deilig! Skulle bare vart litt lengre!Fikk en liten powernap, jeg.
Lille U sovnet på puppen, men når jeg bar han ned våknet han.
La han likevel i vognen siden jeg regnet med at han ville sovne raskt igjen.
Mens jeg ventet la jeg meg nedpå sengen vår.
15 minutter senere kom frøkna og fortalte med at det er midt på dagen og jeg ikke kunne sove nå...
Var veldig deilig![]()
Huff :/ har ei plan om Å sove fryktelig godt I natt ogsåJeg og sover vanvittig dårlig for tida, men har sovet godt de siste to nettene - og det har vært fantastisk!
Fikk visst det jeg også.Fikk en liten powernap, jeg.
Lille U sovnet på puppen, men når jeg bar han ned våknet han.
La han likevel i vognen siden jeg regnet med at han ville sovne raskt igjen.
Mens jeg ventet la jeg meg nedpå sengen vår.
15 minutter senere kom frøkna og fortalte med at det er midt på dagen og jeg ikke kunne sove nå...
Var veldig deilig![]()
Selvfølgelig måtte den kommeHa ha visste deen måtte kommd fra deg![]()
Så koselig daSkal ut å kjøpe to gaver i og i bursdag