Hva slags kjeks?Nam
Jeg har kjeks![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva slags kjeks?Nam
Jeg har kjeks![]()
Nei tv er skrudd av herSer dere på noe i kveld? Her surrer liar liar i bakgrunnen.. Mannen følger med, ikke jeg. Jeg er jo opptatt med å få 30-40 innlegg![]()
Varm mat er sjelden det første åretEndelig laga middag her..så skal mini ha pupp. Slår jo aldri feil![]()
Hurra for kald makaroni![]()
Nei tv er skrudd av her. Tenkte å spise en bolle så senga. Men får prøve å skravle litt imens
Salt og pepper, og en type fra Sverige med spansk pepper tror kegHva slags potetgull? Har lyst på det jeg og, men orker ikke å løfte på rumpa![]()
Skal du gjøre et helt koldtbord selv?!Yes. mye som skal lages og bakes gitt![]()
Joda, det går bra ;-)Herregud.. Jeg mangler 30-40 innlegg på å klare 100.. Spørs om jeg klarer utfordringen, gitt..
Dette går jo strålendeSatser på det. Nå sovnet mini nettopp
. Uten pupp for 2. kveld på rad :-D
En av mine favoritterEr jo så godt![]()
GratulererJeg hadde lovt meg selv å kun holde dette inne I vi prøver, men siden gubbis er på fest å jeg ikke får sagt det til han før I morgen så må jeg bare si: JEG ER GRAVID!![]()
Salt og pepper, og en type fra Sverige med spansk pepper tror keg
Er det mye å gjøre ?Ikke sååå bra for min delpå jobb..
Og hva er det som er så overraskende med det?Skal du gjøre et helt koldtbord selv?!![]()
Har 140 nå...Så brahåper jeg og er det snart..
Var visst detHaha, var du så usynlig![]()
HerligVel for å si det slik, en trassig 3 åring er lettere å ha med å gjøre dersom hun aktiviseres.
Så trass blir bytte ut med idyll
![]()
Pga omstendigheterFrivillig eller pga omstendigheter?![]()
Ser dere på noe i kveld? Her surrer liar liar i bakgrunnen.. Mannen følger med, ikke jeg. Jeg er jo opptatt med å få 30-40 innlegg![]()