JaDet skjønner jeg godt!
Verdens beste følelse.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaDet skjønner jeg godt!
Verdens beste følelse.![]()
Jeg er igang :-DHvordan går det med skravlinga?![]()
Nonstop i kakao? Oooo, det hørtes fantastisk ut!Ja det gjorde den![]()
Ikke alltid så mye selskap i de. Spesielt ikke når de er trøtte og helst skal soveBlir skravling når jeg ammermini sovner bare uansett
![]()
Må da få til detHerregud.. Jeg mangler 30-40 innlegg på å klare 100.. Spørs om jeg klarer utfordringen, gitt..
HahahEndelig laga middag her..så skal mini ha pupp. Slår jo aldri feil![]()
Hurra for kald makaroni![]()
Jeg er igang :-D
Over 100 innlegg iallefall ;-)
Takk,snuppa ♡Skal krysse fingrene for deg.![]()
Haha ja ikke alltid kjekt med yngre søsken når en er vant til oppmerksomhetenJa, det vil jeg tro, helt til hun ser at den ikke drar noen vei![]()
Hahah
Og det stopper altså aldri
Jeg spiser kald eller lunken middag hver dag![]()
Ja,hun er vant til å ha oss for seg selvHaha ja ikke alltid kjekt med yngre søsken når en er vant til oppmerksomheten![]()
Hahah![]()
Og det stopper altså aldri![]()
Jeg spiser kald eller lunken middag hver dag![]()

Men da trenger du ikke føle deg som en dårlig mor ;-)Da sovnet mini uten verken byssing eller pupp for 2. kveld på rad:-O. Imponert. Men føler meg allikevel som verdens verste mor som ikke lar han ligge godt inntil armkroken min og sovne til puppen. Selv om han igår sov mye bedre etter å ha sovnet uten pupp i munnen enn hva han ellers har gjort. Sov uten en eneste oppvåkning frem til han ville ha pupp igjen i 1 tiden.
Så flink du erHOLY CRAP ON A CRACKER jeg har skrevet sånn ca 130 innlegg på 21 timer![]()
![]()
![]()
Omg jeg er så stolt av meg selv at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! Hadde jeg bare klart dette hver dagSå kunne jeg vært med og vunnet disse megafine førstepremiene
![]()
![]()
Så flink! Skal litt til å klare det hver dag, men det er muligHOLY CRAP ON A CRACKER jeg har skrevet sånn ca 130 innlegg på 21 timer![]()
![]()
![]()
Omg jeg er så stolt av meg selv at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! Hadde jeg bare klart dette hver dagSå kunne jeg vært med og vunnet disse megafine førstepremiene
![]()
![]()
Det er jo santJa,hun er vant til å ha oss for seg selvmen vi har jo tid til å forberede henne
![]()
Hehe!
Oboy med pisket krem har jeg ikke prøvd før! Hørtes utrolig godt ut.![]()
Ikke alltid så mye selskap i de. Spesielt ikke når de er trøtte og helst skal sove![]()