Og altfor lenge siden vi har hatt det herEr nyyyydelig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og altfor lenge siden vi har hatt det herEr nyyyydelig![]()
Hehe, jafår bare vente og se
![]()
Det var deiligSå herlig![]()
Vel for å si det slik, en trassig 3 åring er lettere å ha med å gjøre dersom hun aktiviseres.Er det like idyllisk som det høres ut?!
Du har full kontroll!!![]()
Så braVar kjempekoselig![]()
Ser den. Men det kan dere jo gjøre en annen gangJa! Angrer litt på at vi ikke dro 1 mnd senere for å få med oss julemarkedet osv da :/
Kos dere masseDa drar vi ut og spiser! Stå på! Dere er flinke! Stikker hodet inn etter middag for å se hvordan det går og for å ta i et krampetak!![]()
Ja tror vi må få til å møtes oftereSå bra![]()
Ungene har sikkert godt av dtJa tror vi må få til å møtes oftere![]()
Det skal du ikke føleDa sovnet mini uten verken byssing eller pupp for 2. kveld på rad:-O. Imponert. Men føler meg allikevel som verdens verste mor som ikke lar han ligge godt inntil armkroken min og sovne til puppen. Selv om han igår sov mye bedre etter å ha sovnet uten pupp i munnen enn hva han ellers har gjort. Sov uten en eneste oppvåkning frem til han ville ha pupp igjen i 1 tiden.
Vi hadde det vel forrige ukeOg altfor lenge siden vi har hatt det her![]()
Pleier vel og avta etter første trimesterJa håper virkelig den gjør det![]()
Ja tror også detUngene har sikkert godt av dt![]()
Ja prøver å tenke det jeg også. Gir han pupp både i stuen og på soverommet før han sovner så får jo og han slipper taket selv. Men er jo egentlig koselig å ha han sovende i armkroken. Men vil jo ha litt kveld med gubben også uten å måtte springe skytteltrafikk mellom stue og soverom fordi mini kommer i den lette søvnen og savner puppen (som nok egentlig brukes som tutt)Det skal du ikke føle![]()
Det viktigste er at han sover godt![]()
Tenker alltid på å ha det når jeg leser folk har det her men glemmer det fort når jeg står i butikken og skal handleVi hadde det vel forrige uke![]()
Klart det. Men om han sover godt og er fornøyd. Du og gubben får tid sammen. Så tenker jeg det er supertJa prøver å tenke det jeg også. Gir han pupp både i stuen og på soverommet før han sovner så får jo og han slipper taket selv. Men er jo egentlig koselig å ha han sovende i armkroken. Men vil jo ha litt kveld med gubben også uten å måtte springe skytteltrafikk mellom stue og soverom fordi mini kommer i den lette søvnen og savner puppen (som nok egentlig brukes som tutt)
Hehe. Sikkert bare gøy å være sammen med andre babyerJa tror også det. Han synes det ihvertfall er kjempegøy selv om de egentlig bare sitter og leker for seg selv
.
Haha. Er noe av samme problematikken herTenker alltid på å ha det når jeg leser folk har det her men glemmer det fort når jeg står i butikken og skal handle. Selv om jeg alltid passerer taco hyllene og grønnsakshyllene på vei inn i butikken