Skravletråd Oktober

Er det like idyllisk som det høres ut?!:eek:
Du har full kontroll!!:D
Vel for å si det slik, en trassig 3 åring er lettere å ha med å gjøre dersom hun aktiviseres.
Så trass blir bytte ut med idyll :)
12180161_10153091599971143_990584814_n.jpg

Da sovnet mini uten verken byssing eller pupp for 2. kveld på rad:-O. Imponert. Men føler meg allikevel som verdens verste mor som ikke lar han ligge godt inntil armkroken min og sovne til puppen. Selv om han igår sov mye bedre etter å ha sovnet uten pupp i munnen enn hva han ellers har gjort. Sov uten en eneste oppvåkning frem til han ville ha pupp igjen i 1 tiden.

Da sovnet mini uten verken byssing eller pupp for 2. kveld på rad:-O. Imponert. Men føler meg allikevel som verdens verste mor som ikke lar han ligge godt inntil armkroken min og sovne til puppen. Selv om han igår sov mye bedre etter å ha sovnet uten pupp i munnen enn hva han ellers har gjort. Sov uten en eneste oppvåkning frem til han ville ha pupp igjen i 1 tiden.
Det skal du ikke føle ;)
Det viktigste er at han sover godt :)

Det skal du ikke føle ;)
Det viktigste er at han sover godt :)
Ja prøver å tenke det jeg også. Gir han pupp både i stuen og på soverommet før han sovner så får jo og han slipper taket selv. Men er jo egentlig koselig å ha han sovende i armkroken. Men vil jo ha litt kveld med gubben også uten å måtte springe skytteltrafikk mellom stue og soverom fordi mini kommer i den lette søvnen og savner puppen (som nok egentlig brukes som tutt)

Ja prøver å tenke det jeg også. Gir han pupp både i stuen og på soverommet før han sovner så får jo og han slipper taket selv. Men er jo egentlig koselig å ha han sovende i armkroken. Men vil jo ha litt kveld med gubben også uten å måtte springe skytteltrafikk mellom stue og soverom fordi mini kommer i den lette søvnen og savner puppen (som nok egentlig brukes som tutt)
Klart det. Men om han sover godt og er fornøyd. Du og gubben får tid sammen. Så tenker jeg det er supert :)

Tenker alltid på å ha det når jeg leser folk har det her men glemmer det fort når jeg står i butikken og skal handle :-P. Selv om jeg alltid passerer taco hyllene og grønnsakshyllene på vei inn i butikken
Haha. Er noe av samme problematikken her :p glemmer det

Back
Topp